به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 28
کد خبر: ۲۶۵۰۵
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۶
تعداد نظرات: ۱ نظر

هفت بازی خانگی در مسیر آسیایی فولاد خوزستان

هفت بازی خانگی در مسیر آسیایی فولاد خوزستان

خوزستان اسپورت- تیم فوتبال فولاد خوزستان اکثر بازی‌های باقی مانده از فصل جاری لیگ برتر را در اهواز انجام می‌دهد.

به گزارش خوزستان اسپورت، حضور افشین قطبی در رأس کادر فنی فولاد خوزستان و کسب 10 امتیاز در چهار بازی ابتدایی حضور این مربی باعث بازگشت امید به اردوی تیم سرخ‌پوش جنوبی شده و نشاط را به سکوهای فولادی برگردانده است.

فولادمردان پس از شکست در بازی خارج از خانه مقابل نساجی مازندران 11 مسابقه دیگر پیش رو خواهند داشت که شامل هفت بازی در اهواز می‌شود؛ بازی‌های پرتعداد خانگی که می‌تواند مسیر رسیدن فولاد خوزستان به سهمیه آسیایی را هموار کند.

فولادی‌ها در 11 مسابقه باقی مانده از این فصل لیگ برتر فقط چهار بازی بیرون از اهواز مقابل سایپا، ماشین‌سازی، سپیدرود رشت و ذوب آهن خواهند داشت.

این در حالیست که فولادی‌ها هفت مسابقه در اهواز مقابل تیم‌های استقلال تهران، سپاهان، پدیده، استقلال خوزستان، نفت آبادان، پیکان و تراکتورسازی تبریز انجام می‌دهند.

افشین قطبی تاکنون 2 بازی در اهواز روی نیمکت فولاد خوزستان نشسته است که هر 2 بازی با پیروزی فولادمردان به پایان رسیده و نویدبخش روزهای بهتری پیش روی تیم سرخ‌پوش جنوبی است.

به گزارش خوزستان اسپورت، اولین بازی از هفت بازی خانگی پیش روی تیم فولاد خوزستان، عصر پنجشنبه برابر استقلال تهران انجام می‌شود و مغلوب کردن استقلال گام بلندی برای نزدیک شدن فولادی‌ها به هدف‌گذاری پایان فصل خواهد بود.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
فریدون
|
United States of America
|
۰۲:۰۳ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۹
0
0
به امیدپیروزی فولاد..... برد را نیاز داریم....
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها