به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 28
کد خبر: ۲۶۵۰۰
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۰
تعداد نظرات: ۲ نظر

درخواست کارون خرمشهر برای جذب بازیکنان سرباز

درخواست کارون خرمشهر برای جذب بازیکنان سرباز

خوزستان اسپورت- مدیرعامل مستعفی باشگاه کارون اروند خرمشهر گفت که مدیران این باشگاه، درخواست کسب سهمیه سربازی برای تیم فوتبال این باشگاه را کرده‌اند.

به گزارش خوزستان اسپورت، امیر سامری در گفت‌وگو با تسنیم درباره کناره‌گیری خود از سمت مدیرعاملی باشگاه کارون اروند خرمشهر اظهار داشت: پس از چهل سال، خرمشهر یک  تیم در لیگ دسته اول دارد که آن را به جای حمایت، رها کردند و مشکلاتش را به گردن ما انداختند. من نیز استعفا کردم تا اتفاقی بیفتد. منطقه آزاد سهامدار تیم است و مدیران آن قول دادند علاوه بر پول ابتدای فصل، مبلغ دیگری را هم به حساب باشگاه واریز کنند، اما می‌گویند کاری نمی‌توانیم بکنیم.

وی با بیان اینکه شرایط کارون اروند بحرانی است، گفت: بازیکنان شش تا هفت ماه است که پولی نگرفته‌اند و اگر بازی می‌کنند، غیرت کرده‌اند. ما درخواست کردیم چون خرمشهر هشت سال درگیر جنگ تحمیلی بوده است، سهمیه سربازی به ما بدهند. ما جنگیدیم و خانه‌های‌مان تخریب شد، اما ملوان بندرانزلی و فجرسپاسی سهمیه سربازی گرفتند. یک موشک هم از شهرهای این تیم‌ها عبور نکرد، اما ما داریم عوارض جنگ را پس می‌دهیم.

«کسی به کارون اروند اهمیت نمی‌دهد و مسئولان ما در خواب هستند.»، مدیرعامل مستعفی باشگاه کارون اروند خرمشهر ضمن بیان این جمله تصریح کرد: خرمشهر امکانات خوبی ندارد و تنها دلخوشی مردم این شهر، این است که بازی‌های کارون اروند را ببینند. متأسفانه تیم‌های خوزستانی در لیگ برتر و لیگ دسته اول مشکل مالی دارند، مشکلاتی که با 15 میلیارد تومان هزینه حل می‌شوند.

سامری با اشاره به استعداد فراوان فوتبال در استان خوزستان خاطرنشان کرد: ما می‌توانیم به راحتی بازیکنان استان را به کشورهای دیگر ترانسفر کنیم، اما به خاطر مشکلات مالی مجبور شدیم دو تیم پایه کارون اروند را منحل کنیم. تیم امید ما نیز در آستانه انحلال است و مشخص نیست بازیکنان برای بازی با مس کرمان به این استان بروند یا خیر.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
فریدون
|
United States of America
|
۲۲:۴۲ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
0
0
آقای سامری عزیز.... اشتباه کردی استعفادادی .... راحتترین کار استعفاست.... وسخت ترین کارماندن وجنگیدن است... شما راحتی را انتخاب کردی.... بله میماندی ومیجنگیدی برای سهمیه سرباز برای مالی برای کشف وارتقاء استعدادها... و... و... استعفا وانحلال ونابودی را چیپ ترین آدمها هم میتوانند انجام دهند...... بله همه میدانیم توی همه زمینه ها حق خوزستان ضایع میشود.... اما وظایف امثال شما چیست.... آیا انحلال ونابودی واستعفاست.... خودتان قضاوت کنید.... حضرت حافظ گفت... رهروی باید جهانسوزی نه خامی بی غمی......
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۳ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
0
0
جناب سامری کاملا قبول دارم حق خرمشهره که سهمیه بازیکن سرباز داشته باشیم اما یک سوال از شما دارم. جنابعالی که مدیرعامل باشگاه هستی، محسن بنگر 40 ساله رو با قرارداد میلیاردی میاری خرمشهر و انتظار داری بازیکن سرباز بیاد تیمو نجات بده؟؟؟ وقتی این پولهای زیاد رو میدید به بازیکنای فسیل شده باید همین بازیکنا به اندازه پولی که میگیرن کارایی داشته باشن و تیم رو بیارن بالا نه اینکه پول آنچنانی بره تو جیب بازیکنای پیرمرد بعد بگیم سربازها بیان مجانی بازی کنن و تیمو نجات بدن
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها