به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 25
کد خبر: ۲۶۵
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۳ - ۲۲:۰۲
تعداد نظرات: ۲ نظر

انتقاد روزنامه کارون از هدایت ممبینی

روزنامه کارون در شماره امروز (پنجشنبه) مطلبی در خصوص هدایت ممبینی داور سابق فوتبال خوزستان و عضو شورای شهر اهواز درج کرده است. این مطلب بدون دخل و تصرف بازنشر شده است.
آقای ممبینی؛
این بود دفاع از مردم خوزستان؟!


بدون ترديد ديدن يك چهره از استان در برنامه‌هاي سراسري اعم از سياسي، فرهنگي، ورزشي و... براي هر بيننده‌اي بسيار دلنشين و خوشايند است. در اين ميان اگر آن برنامه، برنامه‌اي پربيننده چون 90 باشد اين نويد داده مي‌شود كه چهره‌هاي استانش ديده مي‌شوند.

كارشناس برنامه نود در روزي كه همه منتظر ديدن حواشي دربي سرخابي پايتخت بودند كسي جز هدايت ممبيني نبود، چهره‌اي كه در بين اهالي ورزش استان و حتي غيرورزشي‌ها به سربه زيري معروف است، او آمده بود تا در اين برنامه به خاطر سابقه خوبش در امر داوري به مسائل كارشناسي داوري بپردازد؛ اما آنچه بينندگان مشاهده كرده بودند نوع برخورد و فشاري بود كه عضو شوراي شهر اهواز به مديران باشگاه فولاد خوزستان آورد. همه پافشاری ممبيني بر كشاندن برنامه به سمت و سويي كه مديران باشگاه فولاد را محكوم كند از عجايب اين برنامه بود. خصوصا در هنگامي كه فردوسی پور  در چند نوبت گفت: اين مسئله را در برنامه آتی دنبال مي‌كنیم.

ممبيني كه به عنوان كارشناس امر داوري، وظیفه اصلیش  همانا بررسی صحنه های داوری بود، را  فراموش کرد  و بی رحمانه به باشگاهی تاخت که آن را  یک مدیر پاک و توانمند اداره می کند. در اين ميان ما در يك موضوع و يك نگاه با داور پيشكسوت جامعه ورزش هم‌صدا هستيم. آن هم اين است كه بايد با عوامل و سردسته‌هاي به وجود آمده چنين معافيت‌هايي برخورد شود؛ ولي پافشاری ممبيني براي اينكه مديران يك باشگاه را محكوم در حالي كه هنوز مديران آن باشگاه در هيچ محكمه‌اي محكوم نشدند، عجيب بود! در آن هنگامي كه همه دوست داشتند ممبيني به دفاع از جامعه ورزش خوزستان بپردازد و آن اتفاقات را از جامعه ورزش استان مجزا بداند. او كاري كرد كه مشخص شد چه اختلافاتي در ميان چهره‌هاي شهر وجود دارد.

باشگاه فولاد خوزستان طي سال‌هاي اخير با كارهاي حرفه‌اي و پشتوانه‌سازي توانسته به قطبي در فوتبال كشور تبديل گردد و حق نيست كه در اين برهه اين چنين مورد بي‌مهري قرار بگيرد خصوصا كه هنوز هيچ محكمه‌اي راي بر مجرميت آنان نداده است.

انتقاد روزنامه کارون از هدایت ممبینی
پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
امیر چراغی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۷
0
1
یکی از دلایل پس رفت ما خوزستانی ها همین است که پشت همدیگر را خالی میکنیم. اگر کمی بیشتر هوای هم را داشتیم اکنون در مناسبات مهم کشوری و تصمیم گیری های اقتصادی و سیاسی حرف اصلی را می زدیم. اما چند دستگی ها باعث شده است که فقط به فکر منافع شخصی باشیم...
سجاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۷
0
1
از آقای ممبینی انتظار داشتیم بجای حمله به باشگاه فولاد و صحبت علیه فوتبال خوزستان جواب فردوسی پور را میداد که بخاطر موضوع سربازی به مردم خوزستان اهانت کرد
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها