به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 19
کد خبر: ۲۶۴۹۴
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۲
تعداد نظرات: ۲ نظر

پورهاشمی: بوستانی دوستانه از ما جدا شد

پورهاشمی: بوستانی دوستانه از ما جدا شد

خوزستان اسپورت- سرپرست باشگاه استقلال خوزستان، گفت: کریم بوستانی تمام توان خود را گذاشت اما در نهایت به صورت دوستانه توافق کردیم که او جدا شود.

به گزارش خوزستان اسپورت، احمد پورهاشمی در گفت‌وگو با فارس در مورد استعفای کریم بوستانی از سرمربیگری استقلال خوزستان گفت: کریم بوستانی به دلیل مشکلات شخصی که داشت امروز به ما مراجعه کرد و گفت دیگر شرایط ادامه همکاری ندارم و می‌خواهم جدا شوم. خیلی با او صحبت کردم و خواستم در تیم بماند اما با توجه به مشکلاتی که داشت برای جدایی به توافق رسیدیم. او زحمات زیادی برای تیم ما کشید و یک مربی دوست داشتنی است. بوستانی تمام توان خود را گذاشت اما در نهایت به صورت دوستانه توافق کردیم که او جدا شود.

وی افزود: در این شرایط کریم قنبری که در کادرفنی حضور داشت و او هم از مربیان بسیار خوب و با دانش است به عنوان سرمربی در تیم فعالیت خواهد کرد. بوستانی که به صورت دوستانه از ما جدا شد دیگر کنارمان نخواهد بود.

سرپرست باشگاه استقلال خوزستان در پاسخ به این سوال که آیا جدایی این مربی دلیل خاصی داشت، اظهار داشت: بوستانی مشکل خانوادگی داشت و می‌خواست امور شخصی خودش را دنبال کند به همین خاطر نتوانست کار را به ما ادامه دهد. خیلی با او صحبت کردم تا صبر کند اما او در درخواتش مصر بود و به صورت دوستانه و محترمان از جمع ما جدا شد.

وی در مورد اینکه آیا حضور قنبری به صورت موقت است، گفت: ما به عنوان سرمربی او را معرفی کردیم و شرایط تیم را در ادامه کار نظاره می‌کنند. قطعا سعی می‌کنیم حداقل در امور مشورتی از مربیان بزرگ استفاده کنیم تا تیم را به جدول بازگردانیم و جایگاه خوبی در جدول کسب کنیم. در حال حاضر قنبری سرمربی تیم است. فعلا گزینه خاصی نداریم. اگر بر این بود که مربی جدیدی بیاید این مسئله را رسانه‌ای می‌کنیم.

پورهاشمی در مورد وضعیت سایر مربیان استقلال خوزستان، گفت:‌ درخواست کردیم محمد علوی هم در تیم بماند. همه کادرفنی ما افراد بزرگ و دوست داشتنی هستند. بوستانی هم به خواست خودش از جمع ما جدا شد. چون او خودش مشکلی داشت و کناره‌گیری کرد به دستیارانش اعلام می‌کند در تیم بماند.

وی در مورد اینکه به نظر می‌رسد استقلال خوزستان  با این وضعیت دچار مشکل خواهد شد و امیدی ندارد، گفت: ما مشکل آنچنانی نداشتیم. بوستانی با توجه به شرایط خاصش جدا شد. سعی می‌کنیم سایر نفرات و کادرفنی را حفظ کنیم. این افراد همه با تجربه هستند و می‌توانند به ما کمک کنند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۱ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
0
0
أقاي پور هاشمی اگر نمی دانی ، بدان که بوستانی تیر آخر بود که شما حتی آخرین گزینه را هم نتوانستید در تیم نگهدارید بعد صحبت از ماندن در لیگ میکنید زشته به خدا شخصی در سمت سرپرست باشگاه باشد ولی از تمام مسائل روز باشگاه بی خبر باشد و اینقدر نسبت به سقوط تیم بی تفاوت باشید استقلال خوزستان اگر در اصفهان بود الان برای کسب سهمیه میجنگید با همین بازیکنان .
بازیکنان استقلال خوزستان اینقدر با غیرت و قشنگ بازی میکنند که بهترین کارشناسان در صحبتاشون در صدا و سیما رسمی کشور اعتراف میکنند که یکی از بهترین بازیهای لیگ بازی استقلال خوزستان میباشد و جایگاه این تیم اصلا" نباید انتهای جدول باشد مگر اینکه خود مسئولین باشگاه بخواهند .
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۲۱:۲۹ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
0
0
سلام
گل بود و به سبزه نیز اراسته شد
اقای پورهاشمی نوبت به حسابرسی از,شما هم می رسه که با این تیم تو و همفکرانت چه کردی و چطور نابودش کردید
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها