به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 24
کد خبر: ۲۶۴۷۹
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۰
تعداد نظرات: ۶ نظر

هخامنش: قرار نیست به پرسپولیس امتیاز بدهیم

هخامنش: قرار نیست به پرسپولیس امتیاز بدهیم

خوزستان اسپورت- مدافع تیم فوتبال صنعت‌ نفت آبادان گفت: در بازی با پرسپولیس دنبال برد هستیم و قرار نیست سه امتیاز را به این تیم تقدیم کنیم.

به گزارش خوزستان اسپورت، وفا هخامنش در گفت‌وگو با تسنیم با اشاره به تساوی تیمش برابر استقلال خوزستان اظهار داشت: این بازی بهترین فرصت برای ما بود که سه امتیاز را بگیریم و موقعیت‌مان را در جدول بهتر کنیم. متأسفانه با اشتباه داور بازی را مساوی کردیم، چون یک پنالتی بی‌مورد به ضرر تیم‌مان گرفته شد و برد را با مساوی عوض کردیم.

وی درباره اینکه چرا صنعت نفت در 19 بازی به 13 تساوی دست پیدا کرده است، خاطرنشان کرد: 13 تساوی ما دلیل خاصی ندارد و شرایط این‌طور بوده است که اکثر بازی‌های ما مساوی شود. ما تیمی تدافعی نیستیم و میل به برد در بین همه بازیکنان وجود دارد. شاید به دلیل اینکه زیاد مساوی کردیم، این ذهنیت در بازیکنان ایجاد شده است که نمی‌توانیم برنده شویم. ما تیم خوبی داریم و می‌توانیم در ادامه این روند را تغییر دهیم.

مدافع تیم فوتبال صنعت‌ نفت آبادان با اشاره به بازی بعدی تیمش برابر پرسپولیس گفت: بازی سختی برابر یکی از مدعیان قهرمانی در پیش داریم. این درست است که پرسپولیس از شرایط آرمانی کمی فاصله دارد، ولی آنها تیمی خطرناک هستند. البته ما هم تیمی دست و پا بسته نیستیم و قرار نیست سه امتیاز را تقدیم آنها کنیم. ما هم برای برد در این بازی به میدان خواهیم رفت.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۶
یوسف فولادنفت اس خ ا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۷ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۵
0
0
ولله اگه تو و سیروان توی زمین باشید حتما بهشون امتیاز میدید
rama
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۲ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۵
0
0
اتفاقا هخامنش و سیروان از بهترین های صنعت نفتن
لطفا بازیها رو با دقت بیشتری ببین
فک میکنی سیروان نباشه صنعت الان دفاع چپ داره؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۳ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۵
0
0
خیلی دونده و متعصب بازی میکنی فقط بیشتر تمرکز داشته باش و توپ رو زیاد نگه ندار اگه اون توپ آخر را میزدی زیرش به داور فرصت نمی دادی پنالتی بگیره چون داور میخواست حتما استقلال گل بزنه چرا که نه ما صنعتیم تو تهران آزادی را تسخیر میکنیم به امید برد صنعت
یوسف فولاد نفت اس خ ا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۳ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۶
0
0
اقای راما باوجود سیروان و هخامنش اکثر گل ها از اشتباهات اینا که تیم نفت الان پائین جدول هست بعدش هخامنش بهتراز بغلانی هست
دادا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۹ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۶
0
0
هوالبصیر سلام قبلا هم خدمت همه دوستان عرض کردم. برای بردن تیم تحت الحمایه وزیر باید بتوانید داور رو که تحت امر ایشون و پسر وزیر است شکست دهید وگرنه حداکثر می توانید مساوی بگیرید. لطفا کامنت های قبلی بنده در مورد بازی این تیم با نفت مسجد سلیمان و ... را ببینید. واقعا پرسپولیس در برابر هر تیمی حتی بارسلونا در ایران و با داوران ایرانی امتیاز خواهد گرفت. خدا کمکتون کنه و بتونید بر تیم زر و زور و تزویر غلبه کنید چون تیم قرمزپوش به شدت به یک برد برای خروج از بحران نیاز داره. در جام خذفی با ناداوری کامل سپید رود و پدیده را شکست دادند و در لیگ از شکست در برابر مسجد سلیمان گریختند حالا ببینیم با نفت آبادان چه می کنند.
rama
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۹ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
0
0
آقا یوسف بله صد درصد مطمین باش هخامنش بهتر از بغلانیه اگه بهتر نبود سرمربی که دیوانه نیست بازیکن خوب رو بزاره نیمکت
یادت رفته چند تا بازی بغلانی بازی کرد با اختلاف باختیم
بغلانی یه زمانی عالی بود و خیلی دوستش دارم و تعصبش به تیم فوق العاده است ولی افت کرده و باید بیشتر تمرین کنه تا به روزهای خوب برگرده
در ضمن ما تعداد گلهای خورده زیادی نداریم و خط دفاعمون مشکلی نداره
به هر حال تو فوتبال گل هم خورده میشه
عملکرد بازیکن رو باید تو 90 دقیقه های بازیها ببینی نه رو تک موقعیت ها
اشتباه همیشه برا بهترین بازیکنای جهان هم بوده
راموس از بهترین مدافعاس ولی کم اشتباه نکرده
قدرت سرزنی هخامنش و پاهای بلندش از مزیت های ایشون هست
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها