به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 19
کد خبر: ۲۶۴۷۴
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۲
تعداد نظرات: ۶ نظر

شاملی: سرجیو می‌گوید دستیار جدید نمی‌خواهد

شاملی: سرجیو می‌گوید دستیار جدید نمی‌خواهد

خوزستان اسپورت- عضو هیأت مدیره باشگاه نفت آبادان،‌گفت: پائولو سرجیو خودش می‌گوید نیازی به دستیار ندارد و در این شرایط راحت‌تر می‌تواند کار کند.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از فارس، مظفر شاملی در مورد وضعیت نفت آبادان، گفت: شرایط تیم در جدول مشخص است. فوتبال ایران شرایط خاص خودش را دارد و عملکرد تیم‌ها قابل پیش بینی نیست. مثلا تیمی مثل پیکان در 7-8 هفته ابتدایی برنده می‌شود اما به یکباره 7-8 هفته نتیجه نمی‌گیرد. شرایط تیم‌ها خیلی بهم نزدیک است باید از لحاظ روحی و روانی روی تیم کار کنیم. اخیرا یک مهاجم خارجی هم آوردیم که امیدواریم بتواند برخی از مشکلات تیم را بر طرف کند.

وی در مورد اینکه بعد از بازی با استقلال خوزستان برخی از هواداران به سرجیو اعتراض کردند و آیا باشگاه همچنان از او حمایت می‌کنند، اظهار داشت: بحث حمایت مطرح نیست. سرجیو هم مثل هر مربی دوست دارد تیمش نتیجه بگیرد. باید بر اساس واقعیت‌ها به وضعیت تیم نگاه کرد. او بر اساس داشته‌ها و نفراتی که در اختیار دارد امور تیم را پیش می‌برد.

عضو هیأت مدیره نفت آبادان در مورد اینکه برخی به کمبود مربی در کادرفنی این تیم انتقاد می‌کنند، گفت: سرجیو اعلام می‌کند خودش اینطور راحت‌تر است و ما باید به خواسته او عمل کنیم. البته دوستانی در بیرون از تیم و کادرفنی هستند که مشاوره لازم را به او می‌دهند. البته ما از لحاظ سازمانی کمبودهایی را داریم اما شرایط مالی باشگاه اجازه نمی‌دهد که اقدام بیشتری کنیم. ما هم دوست داریم 4 عضو قوی به کادرفنی اضافه شود اما از لحاظ مالی هم شرایط خاصی داریم. کسی هم تا به الان به باشگاه کمک نکرده و وضعیت بسیار سخت است.

وی در مورد اینکه آیا مشکل مالی دارند، اظهار داشت: بله در پرداخت قرارداد بازیکنان مشکل داریم و شب عید هم نزدیک است. امیدوارم مسئولان حمایت کنند تا مشکلات حل شود. بازیکنان با عشق و تعصبی که دارند با قدرت کار می‌کنند اما باید شرایط تیم را هم در نظر گرفت.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۶
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۱ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۵
0
0
دستیار ایرانی به هیچ دردی نمی خوره فقط بلدن زیرآب سرمربی رو بزنن که جاشو بگیرن اگه نیاز به دستیار داره باید خارجی بیاره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۵
0
0
اگه مشکل مالی دارید چرا سکوت کرده اید چرا مثل دوتیم قرمز و آبی پایتخت که تا به اندک مشکل مالی میخورن و فریادشون به آسمون بلند میشه مشکلات مالی را رسانه ای نمیکنید . چرا برای حفظ میز و صندلیتون سکوت کرده اید . آقای شاملی برادر شهید و بزرگوارتون هم اگه بخواست در برابر ناحقی صدام سکوت کند و بیخیال باشد الان او هم مثل شما زنده بود و در کنار خانواده اش بخوبی و خوشی زندگی میکرد . ما از سایر اعضای هیئت مدیره باشگاه انتظار نداریم ولی از شما بخاطر همخون بودن با برادر شهیدتون انتظار داریم سکوت نکنید و از حق تیم و هوادارا محکم دفاع کنید .
عبدالله
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۷ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۵
0
0
من تعجب میکنم چطور قانون عدم کمک مالی دستگاههای دولتی به باشگاهها را تصویب میکنند ولی ۲۰۰-۳۰۰ میلیارد از جیب دولت به تیمهای پرسپولیس و استقلال کمک میکنند. چون میدونن اگه به تیمهای خوزستانی به اندازه تیمهای پرسپولیس و استقلال کمک مالی بشه دیگه جایی برای عرض اندام این دو تیم باقی نمیمونه و همیشه ته جدول میمانند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۶ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۵
0
0
در تمام دنیا همیشه سرمربی یک دستیار داره تا ایرادها و نقطه. ضعف و قوت تیم خود وحریفش در طول مسابقه باش مشورت کنه به نظرم چون سرجیو هیچ شناختی از تیم وشهر تیمهای دیگه نداره باز دهیش خیلی کمتره باید یک مربی تحصیل کرده و بومی که به حد کافی تجربه داشته باشه در کنارش باشه و فکر کنم مجتبی مرتضوی میتونه گزینه مناسبی باشه
rama
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۷ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۵
0
0
اقای ناشناسی که میگی چون شاملی برادر شهیده ازش انتظار داریم
این چه حرفیه برادر؟ (همون اصطلاح من و رستم بود پهلوان) ایشون اگه الان عضو هیات مدیره هست به خاطر همون رانتی هست که داره
هیچکدوم از اعضای هیات مدیره عرضه و توان کار ندارن و همگی باید برکنار بشن تا بیشتر از این گند به تیم نزدن
تمام رده های پایه رو نابود کردن. این ها اگه دست از سر تیم بردارن تیم نتیجه میگیره
مشکل تیم نه مربیه و نه بازیکن
مشکل بی خاصیت بودن و بیسواد بودن هیات مدیره هست که از فوتبال هیچی حالیشون نیست
صنعت نفت باید با این همه موقعیت و هوادار تو 5تیم اول باشه نه اینجا
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۳ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۶
0
0
جناب رانا من درواقع با اون صحبت از ایشان انتقاد کرده ام و خواستم به ایشان بفهمانم که مثل برادر شهیدش جوانمرد باشه و از خودگذشته باشه و بفکر آبادان و مردم خوبش باشه و اینکه چرا فقط به میز و موقعیتی که نصیبش شده چسبیده .
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها