به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 24
کد خبر: ۲۶۴۶۶
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۸

ادامه حسرت تاریخی قرمزپوشان در مسجدسلیمان

ادامه حسرت تاریخی قرمزپوشان در مسجدسلیمان

خوزستان اسپورت- تیم فوتبال پرسپولیس تهران در حسرت کسب پیروزی در استان خوزستان باقی ماند.

به گزارش خوزستان اسپورت، بازی عصر شنبه‌ی تیم‌های نفت مسجدسلیمان و پرسپولیس تهران بدون عبور توپ از خط دروازه‌ها به پایان رسید؛ مسابقه‌ای که یک صحنه مشکوک به پنالتی در محوطه جریمه پرسپولیس داشت، اما حسین زرگر قاضی میدان از اعلام پنالتی بسود نفت مسجدسلیمان چشم‌پوشی کرد.

اما تیم پرسپولیس که با خوش اقبالی صاحب یک امتیاز در بازی امروز شد، در پاک کردن سه رکورد منفی‌اش در خوزستان ناکام ماند.

اولین رکورد منفی پرسپولیس، ناکامی در کسب پیروزی در استان خوزستان در سال 97 برابر چهار نماینده فوتبال این خطه است. قرمزپوشان امسال چهار بازی در شهرهای اهواز، آبادان و مسجدسلیمان مقابل چهار تیم خوزستانی انجام دادند که با سه تساوی و یک باخت همراه بوده و پرسپولیسی‌ها در سال 97 هیچ بردی در خوزستان نداشته‌اند.

دومین رکورد منفی قرمزپوشان، حسرت 47 ساله برای کسب پیروزی در ورزشگاه پیر شهرستان مسجدسلیمان است. پرسپولیسی‌ها در جام تخت جمشید در این ورزشگاه به تیم تاج مسجدسلیمان باختند و در لیگ برتر ایران هم طی دو مسابقه برابر نفت مسجدسلیمان در سال‌‌های 93 و 97 نتیجه‌ای بهتر از تساوی به دست نیاوردند تا کماکان در حسرت کسب پیروزی در شهر فوتبال‌خیز مسجدسلیمان باقی بمانند.

اما سومین رکورد منفی پرسپولیس، ناکامی در مغلوب کردن تیم نفت مسجدسلیمان در رقابت‌های لیگ برتر است. پرسپولیس و نفت در مجموع چهار بازی در ورزشگاه‌های آزادی تهران و شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان برابر هم انجام داده‌اند که تمامی بازی‌ها به تساوی انجامیده و پرسپولیس هیچ‌گاه طعم پیروزی مقابل زردپوشان زاگرس را نچشیده است.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها