به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 23
کد خبر: ۲۶۴۶۰
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۷
تعداد نظرات: ۱ نظر

صعود جوانان خوزستان بدون حمایت مسئولان

صعود جوانان خوزستان بدون حمایت مسئولان

خوزستان اسپورت- تیم‌های جوانان ولایت اهواز و پولاد اکسین ایذه جواز صعود به مرحله دوم مسابقات فوتبال جوانان مناظق کشور را کسب کردند.

به گزارش خوزستان اسپورت، مسابقات گروه هفتم از مرحله گروهی لیگ فوتبال جوانان مناطق کشور که با شرکت شش تیم در ورزشگاه تختی اهواز جریان داشت، با صعود تیم‌های ولایت اهواز و پولاد اکسین ایذه به پایان رسید.

تیم‌های ولایت اهواز، پولاد اکسین ایذه، آزادگان مسجدسلیمان، آلومینیوم اراک، ارقام تراشه اراک و امید گناوه به مدت شش روز بصورت دوره‌ای با هم به رقابت پرداختند که در نهایت تیم ولایت اهواز با 11 امتیاز بعنوان تنها تیم بدون باخت این گروه صدرنشین شد. تیم پولاد اکسین ایذه نیز با 10 امتیاز در مکان دوم قرار گرفت تا این دو تیم خوزستانی جواز صعود به مرحله بعدی لیگ فوتبال جوانان مناطق کشور را کسب کنند.

تیم جوانان ولایت اهواز که با هزینه شخصی برادران عساکره اداره می‌شود، در شرایطی میزبانی ناظران، داوران و تیم‌های شرکت کننده در این مسابقات را بعهده داشت که از سوی شرکت‌ها و سازمان‌های استانی هیچ حمایتی نشد و فقط هیئت فوتبال خوزستان بود که زمین چمن ورزشگاه تختی را برای انجام بازی‌ها در اختیار این باشگاه قرار داد.

باشگاه ولایت اهواز (اتحاد زرگان سابق) باشگاهی صاحب قدمت در فوتبال اهواز به شمار می‌رود که طی چند دهه فعالیت بازیکنان متعددی را به فوتبال استان معرفی کرده است و چند روز پیش هم در رده سنی زیر 17 سال جواز صعود به فصل آتی لیگ قهرمانی زیر 17 سال ایران را کسب کرد.

حمایت از چنین باشگاه‌های قدیمی که در مناطق محروم به استعدادیابی و پرورش بازیکنان فوتبال استان می‌پردازند، وظیفه‌ای است که مسئولان ذیربط از آن غافل شده‌اند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
هدی تاج گردون
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۸
0
0
دردمون رو به کی بگیم ک یکم دوا باشه نمک نپاشه به زخمامون حیفه این همه جوان با استعداد نیست ک دیده نشن
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها