به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 20
کد خبر: ۲۶۴۲۳
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۸
تعداد نظرات: ۲ نظر

خاموشی خط حمله استقلال و نفت آبادان

خاموشی خط حمله استقلال و نفت آبادان

خوزستان اسپورت- دو تیم خوزستانی از ابتدای نیم‌فصل دوم لیگ برتر موفق به گلزنی نشده‌اند.

به گزارش خوزستان اسپورت، در روزهایی که تیم فولاد خوزستان با کسب نتایج مطلوب رضایت هوادارانش را جلب کرده است، سایر نمایندگان فوتبال این استان در نیم‌فصل دوم لیگ برتر عملکرد موفقی نداشته‌اند.

صنعت نفت آبادان، استقلال خوزستان و نفت مسجدسلیمان از ابتدای نیم‌فصل دوم مجموعاً 9 بازی انجام داده‌اند که با 3 تساوی و 6 باخت همراه بوده است.

نکته دیگر اینکه تیم‌های صنعت نفت آبادان و استقلال خوزستان در دور برگشت لیگ حتی موفق به زدن یک گل هم نشده‌اند و خط آتش این دو نماینده فوتبال جنوب در خاموشی مطلق به سر می‌برد.

زردپوشان صنعت نفت علیرغم تلاش زیادی که در بازی‌های اخیرشان به خرج داده‌اند، با 2 تساوی بدون گل در ورزشگاه تختی آبادان و یک شکست خارج از خانه برابر ماشین‌سازی تبریز مواجه شده‌اند و در نیم‌فصل دوم هیچ توپی را از خط دروازه‌های حریفان عبور نداده‌اند.

در استقلال خوزستان اما اوضاع بدتر بوده؛ این تیم جنوبی که در دوره نقل‌وانتقالات زمستانی لیگ برتر حق جذب بازیکن جدید نداشت و 2 بازیکن اصلی‌اش به نام‌های یونس دلفی و ایمان مبعلی را از دست داد، در 3 بازی نیم‌فصل دوم به اضافه آخرین بازی از نیم‌فصل اول متحمل شکست شده است. استقلالی‌ها 2 باخت خانگی و 2 باخت بیرون از خانه در 4 مسابقه اخیر متحمل شدند و آن‌ها هم در این بازی‌ها هیچ توپی را وارد دروازه حریفان نکرده‌اند.

این در حالیست که استقلال خوزستان روز جمعه در چارچوب هفته نوزدهم لیگ میزبان صنعت نفت آبادان است و کسب پیروزی و شکستن طلسم گل نزدن در این بازی می‌تواند برای هرکدام از آن‌ها حائز اهمیت زیادی باشد.

به گزارش خوزستان اسپورت، استقلال و صنعت نفت که آخرین بار در فصل پاییز امسال به حریفانشان گل زده‌اند، از ابتدای سال 97 در سه مسابقه رسمی لیگ برتر و جام حذفی برابر هم قرار گرفته‌اند که این سه مسابقه با 17 گل همراه بوده است و این آمار می‌تواند مقدمه‌ای برای مشاهده یک بازی جذاب همراه با گل باشد.

باید به انتظار نشست و دید که طلسم گل نزدن استقلال خوزستان و صنعت نفت آبادان در بازی عصر جمعه ورزشگاه غدیر اهواز شکسته خواهد شد؟

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
دادا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۱
0
0
ما استقلالی ها در هر جای ایران باشیم طرفداران تیم ها ی استقلال هستیم. امیدوارم استقلال خوزستان بتواند نفت آبادان را شکست دهد و وضعیتش را در جدول کمی بهبود ببخشد. توکل بر خدا
حسن اسدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۱
0
0
سلام به خوزستان اسپورت لطفا از مهاجم سنگالی صنعت نفت خبری دارید
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها