به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 29
کد خبر: ۲۶۳۸۳
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۱

الهامی: بازی کردن در آبادان بسیار سخت است

الهامی: بازی کردن در آبادان بسیار سخت است

خوزستان اسپورت- مربی تیم فوتبال پدیده شهرخودرو رقابت با تیم‌های مدعی چون پرسپولیس و سپاهان را دشوار خواند، اما تأکید کرد که تا روز آخر به این رقابت ادامه خواهند داد.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از تسنیم، ساکت الهامی پس از تساوی بدون گل تیمش مقابل صنعت نفت آبادان اظهار داشت: شهادت مظلومانه پرسنل سپاه در سیستان و بلوچستان را تسلیت می‌گویم. درگذشت مادر بزرگوار مدیرعامل باشگاه صنعت نفت را هم تسلیت می‌گویم. همان‌طور که دیدید بازی سختی بود. بازی کردن در آبادان بسیار سخت است، ولی این را صادقانه می‌گویم برای سه امتیاز آمده بودیم و از شروع بازی هم به دنبال همین بودیم. می‌دانستیم کار سختی داریم، اما بچه‌ها هم زحمت زیادی کشیدند. به نظرم می‌توانستیم در همان 10 - 15 دقیقه اول کار را تمام کنیم. رفته رفته کار برای ما سخت شد و فکر می‌کنم برای ما یک امتیاز بد نباشد، چون بازی در آبادان سخت است.

وی در مورد اینکه آیا از عملکرد بهنام برزای در تیم پدیده رضایت دارد یا خیر، تصریح کرد: برزای تازه به تیم ما اضافه شده و بسیار بازیکن توانمندی است. من مطمئنم رفته رفته در قالب تاکتیکی تیمی ما جا خواهد افتاد و می‌تواند کارایی لازم را داشته باشند،‌ هر چند ما از او کاملاً راضی هستیم.

مربی تیم پدیده شهر خودرو در مورد اینکه با پیروزی امروز تیم پرسپولیس مقابل استقلال خوزستان کمی از کورس قهرمانی عقب افتاده است،‌ گفت: درست است تیم‌های دیگر شانس بیشتری برای قهرمانی دارند. به نظرم رقابت با تیم‌های پرسپولیس و سپاهان برای ما خیلی سخت است، ولی این رقابت را تا روز آخر ادامه خواهیم داد. ما می‌دانیم جایگاه تیم‌مان کجاست، اما مطمئنم با رشادتی که بچه‌ها می‌کنند تا روز آخر عقب نخواهیم نشست.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها