به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 29
کد خبر: ۲۶۳۷۷
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۷
تعداد نظرات: ۳ نظر

لیگ امید؛ فولاد خوزستان در یک‌قدمی قهرمانی

لیگ امید؛ فولاد خوزستان در یک‌قدمی قهرمانی

خوزستان اسپورت- تیم امیدهای فولاد خوزستان به یک‌قدمی کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر امیدهای کشور رسید.

به گزارش خوزستان اسپورت، هفته ماقبل پایانی لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های ایران عصر پنجشنبه در شهرهای مختلف به انجام رسید و 10 گل در شش مسابقه از خطوط دروازه‌ها گذشت.

تیم امیدهای فولاد خوزستان در مصاف با تراکتورسازی تبریز به تساوی یک – یک رسید. بهزاد دودانگه برای فولاد گلزنی کرد و آیدین قهرمانی گل تراکتورسازی را به ثمررساند. امیدهای فولاد با این تساوی 39 امتیازی شدند تا در یک‌قدمی کسب عنوان قهرمانی این فصل از مسابقات قرار بگیرند.

نفت اهواز دومین تیم خوزستانی مدعی عنوان قهرمانی در بازی‌های امروز با نتیجه 3 بر یک مقابل پارس جنوبی جم به پیروزی رسید. امید لطیفی (دو گل) و محمد ممبینی در این بازی گل‌های نفت را به ثمررساندند. نفت اهواز با این پیروزی 36 امتیازی شد و فاصله امتیازاتش با فولاد خوزستان را به سه امتیاز کاهش داد تا دیدارهای هفته آخر هم از حساسیت بالایی برخوردار باشد.

فولاد خوزستان برای قطعی کردن عنوان قهرمانی فقط نیاز به کسب یک امتیاز در بازی هفته پایانی مقابل مس رفسنجان دارد تا بدون توجه به نتایج سایر تیم‌ها قهرمان شود، اما چنانچه فولاد خوزستان برابر مس رفسنجان شکست بخورد، تیم امیدهای نفت اهواز در صورت کسب پیروزی با 4 گل مقابل مس کرمان صاحب جام می‌شود.

اما در فصلی که جام قهرمانی لیگ برتر امیدهای کشور در استان خوزستان باقی خواهد ماند، سقوط تیم امیدهای صنعت نفت آبادان به دسته پایین‌تر قطعی شده و این تیم آبادانی باید فصل آینده را در لیگ دسته اول امید به میدان برود.

نتایج بازی‌های هفته بیست و یکم و جدول رده‌بندی لیگ برتر امید را در ادامه می‌بینید.

* تراکتورسازی تبریز 1 – فولاد خوزستان 1
* نفت اهواز 3 – پارس جنوبی جم 1
* صنعت نفت آبادان 0 – البدر بندر کنگ 0
* مس رفسنجان 1 – نساجی مازندران 1
* خونه به خونه بابل 0 – ملوان بندر انزلی 0
* ذوب آهن اصفهان 1 – مس کرمان 1

لیگ امید؛ فولاد خوزستان در یک‌قدمی قهرمانی

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۳
بیژن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۵
0
0
افرین هم به فولاد و هم نفت اهواز.شاهکار کردن. این بازیکنا اینده فوتبال خوزستان هستن اگه به شیوه درست ازشون استفاده بشه
فریدون
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۵
0
0
خوزستان معدن استعدادفوتباله.... اماباید روی معادن کارکرد تانتیجه گرفت مثل همه معدنهای دیگر نفت... مس.. آهن.. و.. و.. هیچ فرقی نمیکند.... بااین بازیکنان امید می شود قراردادهای درازمدت والبته ارزان قیمت بست.... فقط نیازمند مدیران لایق باتدبیر ودلسوز هستیم... کمی فکر کنیم مثلا امیدهای نفت اهواز با اینهمه درخشش سال آینده کجاهستند... کجاهستند.. کجاهستند... فقط مدیران لایق باتدبیر و دلسوز.....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۶
0
0
لعنت به ناعادل فردوسی پور که قهرمانی های همه ساله امیدهای فولاد و خوزستان رو چشم نداره ببینه و رسانه ایی بکنه و بزرگترین خیانت رو به فوتبال کشور میکنه. تنها کارش شده دلالی و رضایت هواداری پرسپولیس و پایتخت و مدعی العموم بودن این تیم تو برنامه نود.کاش یکی زبون دار و باسواد بیاد روی خط زنده این برنامه و رسواش کنه. تا امثال نریموسی و افرادی که تعصب به فوتبال خوزستان ندارند که مهد و صاحب فوتبال ایران هست بجای ما جشن قهرمانی رو باید تیمهای مفت خور پایتخت و اصفهانی بی استعداد بگیرند. لعنت به همه مدیران و نالایقان خیانتکار به فوتبال استان خوزستان
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها