به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 24
کد خبر: ۲۶۳۷۶
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۱
تعداد نظرات: ۱۱ نظر

پرسپولیس 2 – استقلال 0؛ استقلال ده نفره باخت

پرسپولیس 2 – استقلال 0؛ استقلال ده نفره باخت

خوزستان اسپورت
هفته هجدهم لیگ برتر – استادیوم آزادی تهران
پنجشنبه 25 بهمن 97 – ساعت: 16
پرسپولیس تهران 2 – استقلال خوزستان 0
گل: سیدجلال حسینی (61)، علی علیپور (88)
داور: موعود بنیادی‌فر
کمک داوران: تورج عیوض محمدی و علی دودانگه
اخراج: مصطفی کیانی (34- استقلال)
اخطار: شجاع خلیل‌زاده (پرسپولیس) – وحید نامداری (استقلال)
تماشاگر: بیست هزار نفر

پرسپولیس تهران: علیرضا بیرانوند، مهدی شیری، سیدجلال حسینی، شجاع خلیل‌زاده، شایان مصلح، کمال کامیابی‌نیا، مهدی ترابی (81- مهدی شریفی)، بشار رسن (68- سیامک نعمتی)، امید عالیشاه (61- سروش رفیعی)، علی علیپور و ماریو بودیمیر
سرمربی: برانکو ایوانکوویچ

استقلال خوزستان: فرزین گروسیان، ساسان شیرمردی، مصطفی کیانی، میثم شامکوندزاده، وحید حمدی‌نژاد، میثم کریمی، محمد شریفی، ایوب کلانتری، وحید نامداری، وحید خشتان (73- مجتبی رمضانی) و امیرحسین باقرپور (87- رضا درویشی)
سرمربی: کریم بوستانی

خلاصه بازی
دیدار تیم‌های پرسپولیس تهران و استقلال خوزستان با پیروزی 2 بر صفر تیم میزبان خاتمه یافت.

پرسپولیس بعد از باخت به فولاد خوزستان با انجام تغییراتی در ترکیب اصلی گام به میدان گذاشت تا در حضور هوادارانش شکست هفته قبل را جبران کند. استقلال خوزستان نیز با توجه به مصدومیت احمد آل‌نعمه و مهرداد پورابوالقاسم دستخوش تغییراتی در خط دفاعی شده و از بازیکنان خط میانی برای پر کردن جای خالی مدافعان مصدومش استفاده کرد.

در نیمه اول شاهد یک بازی پایاپای از سوی دوتیم بودیم؛ در این نیمه گرچه مالکیت توپ اکثراً در اختیار پرسپولیس بود اما قرمزپوشان قادر به خلق فرصت‌های صددرصد گلزنی روی دروازه استقلال خوزستان نشدند و در سمت دیگر میدان هم شاید شانس با پرسپولیس یار بود که ضربه میثم کریمی هافبک استقلال خوزستان در دقیقه 36 با اختلاف بسیار اندکی از کنار دروازه میزبان به خارج رفت.

مهم‌ترین حادثه نیمه اول، اخراج مصطفی کیانی مدافع میانی استقلال خوزستان بود. موعود بنیادی‌فر داور این مسابقه در دقیقه 34 ابتدا کارت زردی که به میثم شامکوندزاده نشان داده بود را تغییر داده و آن را بنام مصطفی کیانی ثبت کرد و لحظاتی بعد روی صحنه خطایی در پشت محوطه جریمه استقلال خوزستان کارت زرد دوم را به کیانی نشان داد و این بازیکن را از میدان ارخاج کرد تا استقلال خوزستان از دقیقه 34 با 10 بازیکن به بازی ادامه دهد.

این نیمه همچنین شاهد دو صحنه مشکوک در محوطه جریمه دوتیم بود که داور تشخیص به ادامه بازی داد. در صحنه نخست علی علیپور در محوطه جریمه استقلال خوزستان به زمین افتاد و داور که نزدیک صحنه بود دستور به داده بازی داد، در صحنه بعدی هم که در دقیقه 40 اتفاق افتاد، داور میدان برخورد شجاع خلیل‌زاده مدافع پرسپولیس با مهاجم استقلال خوزستان را خطای پنالتی تشخیص نداد و تصمیم به ادامه بازی گرفت تا نیمه اول بدون گل مساوی تمام شود.

در ابتدای نیمه دوم، آبی‌پوشان استقلال خوزستان برای دقایقی فشار اولیه‌ی تیم پرسپولیس را تحمل کردند و سپس در دقیقه 53 صاحب یک فرصت طلایی برای گشودن دروازه میزبان شدند اما امیرحسین باقرپور مهاجم مازندرانی استقلال خوزستان که از علیرضا بیرانوند عبور کرده بود از مقابل دروازه خالی پرسپولیس توپ را به شکل عجیبی به بیرون زد تا آه از نهاد آبی‌پوشان بلند شود.

پرسپولیس که در این نیمه برای گشودن دروازه استقلال خوزستان 10 نفره دست به بازی تهاجمی زده بود، در دقیقه 61 از یک ضربه کرنر توسط سیدجلال حسینی به گل اول رسید تا قفل دروازه‌ها باز شود.

در ادامه این نیمه، تلاش بازیکنان دوتیم برای رسیدن به دروازه‌های همدیگر ادامه داشت تا در دقیقه 88 پرسپولیس روی ضدحمله با ضربه علی علیپور صاحب گل دوم شود و این بازی با نتیجه 2 بر صفر به نفع قرمزپوشان به پایان برسد.

شرح گل‌ها
1-0 (پرسپولیس): بشار رسن ضربه کرنر تیم پرسپولیس را ارسال کرد و سیدجلال حسینی کاپیتان پرسپولیس که مقابل تیر اول جاگیری کرده بود، بالاتر از مدافع استقلال خوزستان به توپ ضربه سر زد تا بدین ترتیب دروازه آبی‌پوشان باز شود.

2-0 (پرسپولیس): بازیکنان پرسپولیس با انجام ضدحمله‌ای سریع به محوطه جریمه استقلال خوزستان رسیدند و علی علیپور با استفاده از پاس عرضی سیامک نعمتی دروازه فرزین گروسیان را گشود.

در حاشیه
* هواداران پرسپولیس استقبال زیادی از این مسابقه نداشتند و کمتر از بیست هزار نفر در ورزشگاه حاضر بودند.
* بازیکنان پرسپولیس و هواداران این تیم از همان ابتدای مسابقه سعی در تحت تأثیر قرار دادن داور مسابقه داشتند. طرفداران پرسپولیس همچنین شعارهای رکیکی علیه داور سر می‌دادند.
* برانکو قبل از آغاز بازی به سمت نیمکت استقلال خوزستان رفت و با کریم بوستانی سرمربی این تیم خوش و بش کرد.
* سیدجلال حسینی، علی علیپور، ‌کمال کامیابی‌نیا و علیرضا بیرانوند قبل از آغاز بازی با کریم بوستانی سرمربی استقلال خوزستان خوش و بش کردند.
* مارکو اوکتاویو سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان به ورزشگاه آزادی آمد تا این بازی را تماشا کند.
* هواداران پرسپولیس در اواسط نیمه اول شعارهای تندی علیه سعید فتاحی مسئول برگزاری بازی‌های لیگ برتر سر زدند.
* مصطفی کیانی بازیکن تیم استقلال خوزستان پس از گرفتن کارت زرد دوم از بازی اخراج شد که این موضوع با اعتراض شدید نیمکت نشینان این تیم روبرو شد.
* شجاع خلیل‌زاده مدافع پرسپولیس در نیمه اول چندین بار در قضاوت داوران مداخله کرد تا جایی که موعود بنیادی‌فر به این بازیکن تذکر جدی داد و از او خواست در کار داوری دخالت نکند.
* با وجود اینکه که در مورد تبلیغات دور زمین از سوی سازمان لیگ تذکر داده شده بود، امروز هم شاهد تبلیغات قدیمی بودیم.
* بعد از به ثمر رسیدن گل سیدجلال حسینی هواداران پرسپولیس یکصدا به تشویق این بازیکن پرداختند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱۱
خرمشهر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۵
0
0
تبریک به آقای نریموسی. تبریک به آقای فردوسی پور. تبریک به موعود بنیادی فر. تبریک به بعضی از مسئولین خیانتکار استان که نمیخوام اسمشونو بیارم
ناشناس
|
Germany
|
۱۷:۵۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۵
0
0
حیف و صد حیف نابود شد این تیم با این وضعیت
مصطفی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۵
0
0
الکی باختیم پرسپولیس 3 تا توپ بیشتر نیورد داخل محوطه جریمه استقلال اقای باقرپور اگر توپ دروازه خالی رو گل میکرد شرایط بازی عوض میشد کارت قرمز کیانی هدیه داور به پرسپولیس
علی فولادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۵
0
0
تبریک به صداوسیمای پرسپولیسی و گزارشگرهای باشرف!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۵
0
0
تبریک به فردوسی پور ویه تبریک ویژه برای نریموسئ بی تعصب برو عروسی جشن بگیر بی تعصب. موسوی شادگان
وحید جلالی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۵
0
0
تیم رو مظلوم گیر آوردند خدا ازتون نگذره...
یوسف فولاد نفت اس خ ا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۵
0
0
مسئولین بی وجدان انشالله این نفرین ها گریبان خودتون و خانوادتون بشه
rama
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۵
0
0
گل دوم رو که خوردیم گریه م گرفت
حیف شد مساوی نشد
استقلال خوزستان واقعا عالی بازی کرد با یه بازیکن کمتر فقط تو دو تا حادثه گل خورد
10 نفره با همه وجود بازی کردن و این تلاش با ارزش بود کاش اون توپ رو بعد از دریبل بیرانوند با دقت بیشتری میزدی و عجله نمیکردی.
معلوم بود رو این فرار ها کار شده بود
اختلاف با ذوب آهن 8 امتیاز موند هنوز فرصت هست و میشه از ته جدول جدا شد.تیم نیاز به یه انرژی مضاعف داره
این تیم با قهرمانیش و جا گذاشتن پرسپولیس زمان ویسی ما رو شاد کرد امیدوارم مسوولین کمک کنن و دست این تیم رو بگیرن تا بتونه پا شه دوباره.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۵
0
0
استقلال بدشانس وبی کس با10 نفره شدنش خوب بازی کرد ولی دروازبان خوبی نداشتن گروسیان اگر بدرد بخور بود می موند تراکتورسازی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۰۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۶
0
0
بازنده سربلند..... ایکاش اون موقعیت ها گل میشدن
فولاد
|
Germany
|
۱۲:۳۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۶
0
0
بردن در برابر استقلال خوزستان بحران زده با کمک داور و هیاهو تبلیغاتی انهم در شرایط میزبانی حاکی ضعف شدید پرسپولیس و بی نظمی در سبک بازی تیم و شروع حاشیه ها دارد
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها