به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 29
کد خبر: ۲۶۳۵۵
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۴
تعداد نظرات: ۵ نظر

نفت 1 – پارس 1؛ پارس جنوبی از شکست گریخت

نفت 1 – پارس 1؛ پارس جنوبی از شکست گریخت

یوسف خدامرادی
خوزستان اسپورت
هفته هفدهم لیگ برتر – استادیوم شهید بهنام محمدی
سه‌شنبه 23 بهمن 97 – ساعت 17:15
نفت مسجدسلیمان 1 – پارس جنوبی جم 1
گل: هیثم هاشمی‌زاده (64) برای نفت – فرزاد حاتمی (4+90) برای پارس جنوبی
داور: سیدرضا مهدوی
کمک داوارن: امیررضا آشورماهانی و احد سلطانی
اخطار: هیثم هاشمی‌زاده (نفت)
تماشاگر: چهار هزار نفر

نفت مسجدسلیمان: حبیب فرعباسی، یوسف وکیا، مجتبی بیژن، موسی کولیبالی، سید محمد حسینی، میلاد خدایی‌اصل، حکیم نصاری، امیرحسین امیری، محمد پاپی، هیثم هاشمی‌زاده (84- اسماعیل شریفات) و  محمد شادکام (3+90- علی غلامرضاپور)
سرمربی: علیرضا مرزبان

پارس جنوبی جم: رحمان احمدی، سعید محمدی‌فر (56- ابراهیم صالحی)، مجتبی لطفی، حامد نورمحمدی، محمدمهدی عسگری، میثم نقی‌زاده، حسین پورامینی، شهرام گودرزی، محمد نوری (68- کیوان امرایی)، مجید علیاری و عماد میرجوان (80- فرزاد حاتمی)
سرمربی: مهدی تارتار

خلاصه بازی
دیدار تیم‌های نفت مسجدسلیمان و پارس جنوبی جم با نتیجه مساوی یک – یک خاتمه یافت.

بازی دو تیم جنوبی زیرمجموعه‌ی وزارت نفت که با مشکلات مالی زیادی دست به گریبان هستند، در تک بازی عصر سه‌شنبه‌ی لیگ برتر مقابل هم به میدان رفتند تا با کسب پیروزی در این مسابقه شرایط بهتری در جدول لیگ پیدا کنند.

نفت مسجدسلیمان در غیاب علیرضا علیزاده محروم با تغییر سیستم به 3-5-2 مقابل پارس جنوبی صف‌آرایی چهار بازیکن جدید که در نقل و انتقالات زمستانی به این تیم اضافه شدند، در ترکیب ابتدایی نفتی‌ها حضور داشتند.

در سمت مقابل نیز تیم پارس جنوبی نیز با حضور پرتعداد بازیکنانش در میانه میدان و قطع ارتباط میان هافبک‌های نفت مسجدسلیمان دقایق بیشتری نسبت به میزبان صاحب توپ و میدان بود و چند فرصت‌ گلزنی به دست آورد که تبدیل به گل نشدند.

اولین فرصت جدی بازی را تیم پارس جنوبی در دقیقه 18 خلق کرد که ضربه عماد میرجوان در شلوغی جلوی دروازه نفت مسجدسلیمان به شکل خطرناکی از کنار تیر عمودی گذشت. در دقیقه 32 هم شوت عماد میرجوان در دستان حبیب فرعباسی آرام گرفت و در دقیقه 45 ضربه سر مجید علیاری از بالای دروازه نفت راهی خارج شد تا این نیمه با تساوی بدون گل خاتمه پیدا کند.

در نیمه دوم، تیم نفت مسجدسلیمان با انگیزه بیشتری در میدان ظاهر شد و در بیست دقیقه ابتدایی این نیمه خط دفاعی پارس جنوبی را تحت فشار قرار داد. در دقیقه 53 ضربه شادکام توسط رحمان احمدی دفع شد و در دقیقه 62 ضربه سیدمحمد حسینی با دخالت مدافع حریف به کرنر رفت. زردپوشان نفت سرانجام در دقیقه 64 مزد حملاتشان را گرفتند و دروازه تیم میهمان با ضربه هیثم هاشمی‌زاده گشوده شد تا نفتی‌ها از حریف پیش بیفتند.

پارس جنوبی بعد از دریافت گل دست به تعویض‌های هجومی زده و در مدت زمان باقی مانده از وقت معمول و 8 دقیقه وقت تلف شده‌ای که داور محاسبه کرد، برای رسیدن به گل مساوی تلاش می‌کرد و در دقیقه 4+90 با ضربه سر فرزاد حاتمی به گل مساوی دست یافت تا اندوخته‌ی زردپوشان از دست برود و بازی با تساوی یک – یک خاتمه پیدا کند.

شرح گل‌ها
1-0 (نفت): در پی خروج رحمان احمدی دروازه‌بان پارس جنوبی از محوطه جریمه این تیم، توپ با دخالت شادکام به حکیم نصاری رسید و ضربه نصاری به سمت دروازه پارس جنوبی در میانه راه با ضربه زیبای هیثم هاشمی‌زاده از بالای سر مدافعان تیم میهمان به درون دروازه بدون دروازه‌بان پارس جنوبی رفت.

1-1 (پارس): یک ضربه شروع مجدد مشکوک به نفع تیم پارس جنوبی اعلام شد و بعد از یک رفت و برگشت که توپ به دهانه دروازه نفت ارسال شد، فرزاد حاتمی مهاجم بلندقامت پارس جنوبی با استفاده از غفلت مدافعان و خروج ناقص دروازه‌بان نفت مسجدسلیمان با ضربه سر توپ را تبدیل به گل مساوی کرد.

در حاشیه
* طرفداران نفت مسجدسلیمان از ابتدای مسابقه با شور و حرارت به تشویق بازیکنان این تیم پرداختند و به شاگردان مرزبان روحیه می‌دادند.
* میلاد میداودی کاپیتان تیم نفت مسجدسلیمان برای دومین هفته متوالی به دلیل مصدومیت در ترکیب تیمش غایب بود.
* تیم پارس جنوبی جم با توجه به زردپوش بودن تیم نفت مسجدسلیمان از لباس دوم خود در این مسابقه استفاده کرد.
* علیرضا مرزبان در اواسط نیمه اول اعتراض شدیدی به قضاوت سیدرضا مهدوی داشت و داور مسابقه ضمن متوقف کردن جریان بازی به سمت نیمکت تیم نفت مسجدسلیمان آمد و با سرمربی نفت به صحبت پرداخت.
* در نیمه دوم بدلیل تشابه رنگ لباس کادر فنی نفت مسجدسلیمان با رنگ لباس بازیکنان پارس جنوبی از مربیان نفت خواسته شد تا کاور ورزشی با رنگ متفاوت را بالای البسه هایشان به تن کنند.
* داور این مسابقه با توجه به مصدومیت و زمین افتادن رحمان احمدی دروازه‌بان پارس جنوبی و هیثم هاشمی‌زاده مهاجم نفت مسجدسلیمان داور برای نیمه دوم 8 دقیقه وقت تلف شده اعلام کرد.
* هواداران نفت مسجدسلیمان پس از به ثمر رسیدن گل مساوی پارس جنوبی علیه داور مسابقه شعارهایی سر دادند و نسبت به تصمیمات وی معترض شدند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۵
میلاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۳
0
0
حیف شد چه گل الکی خوردیم بعد زدن گل خیلی عقب کشیدیم دعا میکردم بازی زودتر تموم بشه معلوم بود پارس گل میزنه اینجوری که بچه ها عقب کشیده بودن
اتحاد خوزستان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۳
0
0
فرعباسی تجربه نداره و روی گلی ک خوردیم مقصر بود
رضا
|
United States of America
|
۲۰:۵۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۳
0
0
آقای مرزبان این امیری چی بود گذاشتی وسط زمین. همش توپ لو میداد. مگه صادق صادقی بد بازی کرد این اواخر. چرا لااقل تعویضی نیومد داخل. آخه مشخص بود تیم و بردی لاک دفاع گل ومیخوری. تعویضا هم افتضاح بودن. از بومیها استفاده میکردی. حیف شد برد مهمی میشد اگه بدست میامد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۳
0
0
خیلی کشیدن عقب حیف شد
حمید شهبازی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۴
0
0
تمامش تقصیر کادر فنی بود
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها