به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 20
کد خبر: ۲۶۳۳۲
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۳
تعداد نظرات: ۴ نظر

بوستانی: خوزستان ظرفیت چهار سهمیه را دارد

بوستانی: حق خوزستان داشتن چهار سهمیه است

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: برای سه امتیاز به مصاف پدیده آمده بودیم.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از تسنیم، کریم بوستانی پس از شکست یک بر صفر تیمش برابر پدیده مشهد در هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: بازی امروز متفاوت و پرفشار برای هر دو تیم بود. برای سه امتیاز آمده بودیم، اما بازیکنان ما 20 دقیقه اول عقب کشیده بودند. پدیده مربی و بازیکنان بزرگی دارد و زود به گل رسید.

وی اضافه کرد: در نیمه دوم با تغییراتی که انجام دادیم می‌توانستیم به گل برسیم، اما این اتفاق نیفتاد. این برد را به پدیده تبریک می‌گویم، آنها تیم بزرگی دارند و حق‌شان است که در بالای جدول باشند. می‌خواهیم در لیگ بمانیم، اما 6 امتیاز از تیم کسر و شرایط برای ما بسیار سخت شده است. اگر چه پنجره تیم بسته و 6 امتیاز کسر شده است، اما امیدواریم در لیگ بمانیم.

 وی در رابطه با داوری این دیدار عنوان کرد: با اینکه داور این بازی چند هفته‌ای قضاوت نکرده بود، اما امروز او و همکارانش قضاوت خوبی کرده و مشکلی از نظر داوری وجود نداشت.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان در خصوص جدایی یونس دلفی گفت: او با ما سه ماه دیگر قرارداد داشت و باشگاه تصمیم گرفت با فروش دلفی مبلغی را کسب کند که بخشی از این مبلغ به خاطر بدهی به بازیکن خارجی هزینه و بخش دیگری به تیم ترزیق خواهد شد. دلفی بازیکن و سرمایه باشگاه بود. او 4 سال و نیم در استقلال خوزستان حضور داشت و اگر او را نمی‌فروختیم، با توجه به اتمام قراردادش به مشکل می‌خوردیم. اگر این سه ماه می‌گذشت و بازیکن آزاد می‌شد، چیزی نصیب باشگاه نمی‌شد.

بوستانی در رابطه با اینکه آیا خوزستان ظرفیت داشتن 4 تیم در لیگ برتر را دارد یا نه، گفت: قطعا خوزستان استعداد زیادی در فوتبال و ایران دارد و شرایط‌مان امسال بسیار خاص است. اگر 6 امتیاز کسر نمی‌شد، الان انگیزه زیادی داشتیم. تیم‌های خوزستانی تاکنون سه بار قهرمان لیگ شده‌اند که سهم فولاد دو بار و استقلال خوزستان یک‌بار بوده است. این مسئله نشان می‌دهد که می‌توانیم بیش از 4 تیم در لیگ برتر داشته باشیم. نفت مسجدسلیمان مشکلاتی دارد که مربوط به خودش می‌شود، اما شرایط تیم‌های خوزستانی به نحوی است که ظرفیت داشتن 4 تیم در لیگ برتر را دارند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۴
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۱
0
0
ماشاءالله آقای بوستانی ، خدایش در این دو بازی بعد از شروع نیم فصل علیرغم باخت استقلال خوزستان آن هم فقط با یک گل در هر بازی ولی خیلی قشنگ و خوب بازی کردید و انصافا" حقتان باخت نبود شما فقط نیاز به یک برد دارد تا به لیگ برگردید و انشاءالله استقلال خوزستان با بوستانی دوستداشتنی در لیگ برتر خواهد ماند .
rama
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۱۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۲
0
0
اقای ناشناس عزیز با ایشالا و ماشالا هیچ اتفاقی نمیفته
تا اینجا دو تا تیمی که لیاقت بودن تو لیگ برتر رو ندارن و بلد نیستن فوتبال بازی کنن استقلال خوزستان و نفت ابادانه
امسال هم سقوط نکنن با این روش سال اینده سقوطشون قطعیه
هیچ ادم دلسوزی تو هیات مدیره این دو تیم نیست
و مسولان دنبال سقوط این دو تیم هستن
ما الکی داریم اعصابمونو برا اینا خورد میکنیم لیاقتشون لیگ برتر نیست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۲
0
0
شما ازچی حرف می زنی ابادان که رده یازدهم. خوب بازی جلو صدر لیگ سپاهان مساوی کرد استقلال خوزستان شش امتیاز ازش کم کردن پس تیمها کار خودشون میکنن ..... جسادتاستانهای دیگه داغونموم می کنن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۳
0
0
استقلال این جوری که پیش میره حذف میشه مسیولان گروه ملی به خاطر استا ن خوزستان یه تغیراتی در کادرفنی بکنن.... و دین خود رادر قبال شهر بدن اقایان مسولان ورزشی واستانی وشهر اهواز بیدار باش حق خوزستان تیم ته جدولی نیست ...... به داد این کارخونه بازیکن سازبرسید وازش کسب در امد کنید وخوزستان روبدل بیک صادر کننده بازیکن به خارج از کشور کنید که هم فال وتماشا حیف حیف این معدن نابود بشه وباشگاه های یکی یکی نابود استقلا اهواز .... حالا استقلال گروه ملی بعد نفت بعد صنعت .....
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها