به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 23
کد خبر: ۲۶۳۲۲
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۲
تعداد نظرات: ۱ نظر

پدیده 1 – استقلال 0؛ نهمین باخت آبی‌های خوزستان

پدیده 1 – استقلال 0؛ نهمین باخت استقلال خوزستان

خوزستان اسپورت
هفته هفدهم لیگ هجدهم – استادیوم امام رضا (ع) مشهد
یکشنبه 21 بهمن 97 – ساعت 15:15
پدیده مشهد 1 – استقلال خوزستان 0
گل: محمدمهدی مهدی‌خانی (19)
داور: اشکان خورشیدی
کمک داوران: علی میرزابیگی و محمد راهی
اخطار: محمد قاسمی‌نژاد (پدیده) – رضا درویشی، میثم شامکوندزاده، وحید نامداری (استقلال)
تماشاگر: پنج هزار نفر

پدیده مشهد: میلاد فراهانی، مرتضی منصوری، عبدالله حسینی، محمدحسین مرادمند، مسعود ریگی، علی نعمتی، اکبر صادقی، امین قاسمی‌نژاد (77- حسین مهربان)، محمدمهدی مهدی‌خانی، محمد قاسمی‌نژاد و یونس شاکری
سرمربی: یحیی گل محمدی

استقلال خوزستان: فرزین گروسیان، ساسان شیرمردی، مصطفی کیانی، میثم شاه مکوندزاده، وحید حمدی‌نژاد، محمد شریفی (76- فرید امیری)، ایوب کلانتری، میثم کریمی، وحید خشتان (80- مجتبی رمضانی)، امیرحسین باقرپور و رضا درویشی
سرمربی: کریم بوستانی

خلاصه بازی
دیدار تیم‌های پدیده مشهد و استقلال خوزستان با نتیجه یک – صفر به نفع تیم مشهدی خاتمه یافت.

پدیده مشهد که در هفته‌های گذشته از صدر جدول پایین آمده بود، بعد از سپری کردن سه بازی بدون پیروزی چشم به امتیازات کامل این مسابقه داشت و با حمایت هواداران مشهدی با هدف مغلوب کردن آبی‌پوشان جنوبی گام به میدان نهاد.

استقلال خوزستان هم که تعداد بازی‌های متوالی بدون پیروزی آن به عدد 10 رسیده بود، حساب ویژه‌ای روی این مسابقه باز کرده و نمی‌خواست به سادگی در برابر میزبان مشهدی تسلیم شود.

در نیمه اول این مسابقه، تیم پدیده با حمایت هواداران به سمت دروازه استقلال خوزستان حمله می‌کرد و مترصد استفاده از فرصتی برای گشودن دروازه آبی‌پوشان بود. انتظار مشهدی‌ها برای استفاده از اشتباهات بازیکنان تیم میهمان خیلی طول نکشید و محمدمهدی مهدی‌خانی در دقیقه 19 از اولین اشتباه آبی‌پوشان نهایت بهره را برده و دروازه این تیم را گشود.

در ادامه نیمه اول بازیکنان دوتیم فرصت‌هایی برای گلزنی به دست آوردند اما از موقعیت‌های ایجادشده بهره‌ای نبردند تا وقت نخست بازی با یک گل به سود قرمزپوشان پدیده خاتمه پیدا کند.

در نیمه دوم، تلاش بازیکنان استقلال خوزستان برای رسیدن به گل تساوی و ضدحملات تیم پدیده مشهد برای زدن گل دوم نتیجه‌ای نداشت و این مسابقه با همان تک گل دقیقه 19 نیمه اول محمدمهدی مهدی‌خانی بسود پدیده مشهد به پایان رسید.

استقلال خوزستان در نیمه دوم این بازی چند فرصت‌ گلزنی خلق کرده و بازی خوبی را به نمایش گذاشت اما در نهایت نتیجه را به میزبان واگذار کرد.

شرح گل
1-0 (پدیده): در پی تکل بازیکن استقلال خوزستان توپ اشتباهاً به محمدمهدی مهدی‌خانی مهاجم پدیده مشهد رسید و این بازیکن پس از جا گذاشتن ساسان شیرمردی مدافع آبی‌پوشان توپ را از بالای دست فرزین گروسیان وارد دروازه استقلال کرد.

در حاشیه
* تعدادی از هواداران استقلال خوزستان نیز در ورزشگاه حضور داشتند و این تیم را تشویق می‌کردند.
* در غیاب احمد آل‌نعمه بازوبند کاپیتانی تیم استقلال خوزستان در اختیار وحید حمدی‌نژاد قرار داشت.
* کادرفنی دو تیم در ابتدای بازی به سمت یکدیگر رفتند و یحیی گل‌محمدی و دستیارانش به بوستانی و نیمکت‌نشینان استقلال خوزستان خوشآمد گفتند.
* مرتضی منصوری از تیم پدیده شهرخودرو و ایوب کلانتری، فرزین گروسیان، میثم کریمی و وحید حمدی‌نژاد به سمت نیمکت حریف رفتند و به خوش و بش با کادرفنی رقیب پرداختند.
* هیچ‌کدام از دوتیم بازیکن محروم نداشتند و قادر به استفاده از تمامی نفرات‌شان در این مسابقه بودند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۳
0
0
تیم استقلال گروه ملی اجتیاج به یک شوک بزرگ داره تغییر کادر فنی برای ماند ن در لیگ ... نی از یک مربی بومی با انگیز ه فعال و هیجانی و عاشق و روانکاو مربی که روح خواستن وتوانستن را دربچه ها زنده کنه به خشتان تزریق کنه باز هم میتواند گل بزند به نامداری انگیزه بده که او یونس دیگری است که پایان همین لیگ به اروپا باید برود .....شوک... شوک .... خواهش میکنم تا دیر نشده گاهی چه زود دیر می شود پس تا زود تر دیر نشود شوک بدهید... گروه ملی جفا در حق مردم بحدا گناهه
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها