به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 19
کد خبر: ۲۶۳۰۶
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۵
تعداد نظرات: ۱ نظر

صعود ولایت و مهرگان به لیگ قهرمانی ایران

صعود ولایت و مهرگان به لیگ قهرمانی ایران

خوزستان اسپورت- تیم‌های زیر 17 سال مهرگان رامهرمز و ولایت اهواز به مسابقات فصل آتی لیگ قهرمانی زیر 17 سال فوتبال ایران صعود کردند.

به گزارش خوزستان اسپورت، مسابقات گروه پنجم لیگ منطقه‌ای زیر 17 سال فوتبال کشور که به مدت یک هفته به میزبانی شهرستان رامهرمز جریان داشت، با صعود دوتیم شایسته خوزستانی به پایان رسید.

بازی‌های این گروه با شرکت تیم‌های مهرگان رامهرمز، ولایت اهواز، گهر دورود لرستان، هیئت قروه کردستان و شهداء اردل به مدت یک هفته در استادیوم تختی رامهرمز جریان داشت و در نهایت نمایندگان فوتبال خوزستان گوی سبقت را از حریفان ربودند.

تیم مهرگان رامهرمز که میزبانی مسابقات گروه پنجم را بعهده داشت، با کسب 10 امتیاز جواز صعود را به دست آورد. شاگردان محمد نظری سه پیروزی مقابل نمایندگان سایر استان‌ها و یک تساوی برابر ولایت اهواز داشتند تا بدین ترتیب مسیر صعودشان را هموار کنند.

تیم ولایت اهواز هم در این مسابقات عملکرد بسیار خوبی داشت و با ارائه بازی‌های تهاجمی و کسب نتایج مطلوب، یک روز مانده به پایان مسابقات گروه پنجم جواز صعود از این گروه را کسب کرد.

باشگاه ولایت اهواز سال‌هاست با هزینه شخصی برادران عساکره در فوتبال خوزستان به فعالیت پرداخته و بازیکنان زیادی را تحویل فوتبال استان داده است. باشگاه ولایت امسال در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و امید حضور پیدا کرده است و انتظار می‌رود مسئولان شهری و استانی از این باشگاه که در مناطق محروم اهواز به فوتبال خوزستان خدمت می‌کند، حمایت‌های لازم را داشته باشد.

شایان ذکر است، تیم‌های صعود کننده از گروه‌های شش گانه زیر 17 سال کشور در مراحل بعدی جهت مشخص شدن تیم قهرمان رقابت خواهند کرد و این 12 تیم فصل آینده در اولین دوره لیگ قهرمانی زیر 17 سال ایران به رقابت می‌پردازند.

صعود ولایت و مهرگان به لیگ قهرمانی ایران

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
مجید طرفی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۲۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۹
0
0
آرزوی موفقیت برای هردو تیم خوزستانی رادارم
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها