به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 19
کد خبر: ۲۶۲۹۵
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۱
تعداد نظرات: ۳ نظر

مرزبان: پیروزی در این بازی حق تراکتورسازی بود

مرزبان: پیروزی حق تیم تراکتورسازی بود

خوزستان اسپورت- علیرضا مرزبان، سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان به این نکته اذعان کرد که تراکتورسازی استحقاق پیروزی مقابل تیمش را داشته است.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از تسنیم، علیرضا مرزبان پس از شکست 3 بر صفر تیمش مقابل تراکتورسازی تبریز اظهار داشت: واقعاً این برد حق تراکتورسازی بود. این تیم می‌توانست در نیمه اول هم دو یا سه گل به ما بزند. تراکتورسازی تیم برتر زمین بود و ما آن انتظاری که از تیم‌مان داشتیم، برآورده نشد. به تراکتورسازی تبریک می‌گویم. ما وقتی گل اول و دوم را خوردیم شیرازه تیم‌مان از هم پاشید. ما کیفیت فوتبالی خوبی را نداشتیم. این شکست یک مسئله طبیعی بود. ما نسبت به چیزی که از خودمان انتظار داشتیم، فاصله داشتیم و فوتبال بدی را ارائه کردیم.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در واکنش به طرح این سؤال که منظورش از مشکلات چیست،‌ گفت: می‌توانم بگویم از سوی مسئولان شهر و استان تنها گذاشته شده‌ایم. ما مشکلات بزرگی داریم، به طور مثال پول نداریم به بازیکنان بدهیم و همین الان در رختکن بازیکنان صحبت از اعتصاب می‌کردند و می‌گفتند تمرین نکنند. وقتی تیمی وارد مسابقات می‌شود این انتظار می‌رود که از آن حمایت شود، اما برای ما این‌طور نیست و از همه نظر مشکل داریم، از چمن  تمرین گرفته تا تغذیه. تیم ما صددرصد کنار گذاشته شده است و کسی به تیم ما اهمیت نمی‌دهد.

مرزبان ادامه داد: بازیکنان تیم من در رختکن نشسته‌اند و صحبت از این می‌کنند که دیگر تمرین نکنند. من از تیمم توقع دارم. مردم این تیم را دوست دارند و باید بدانند مقصر تیم من نیستم. این تیم شرایطی سختی دارد و اصلاً برای مسئولان مهم نیست. آنها فقط بازارگرمی می‌کنند و شعار می‌دهند. ما هم با قول آنها هفته به هفته به بازیکنان قول می‌دهیم، اما در آخر هیچ اتفاقی نمی‌افتد. واقعیت این است که زندگی بازیکنانم با فوتبال می‌چرخد.

وی در ادامه عنوان کرد: مسئولان ما باید بدانند ماه‌هاست روی استخوان خودمان راه می‌رویم و به بازیکنان قول می‌دهیم، اما برای مسئولان مهم نیست تیم در چه شرایطی است. الان هم مسئولان باید تصمیم خود را بگیرند، اگر می‌خواهند تیم‌داری نکنند شرافت داشته باشند و به مردم مسجدسلیمان بگویند که نمی‌توانند تا بچه‌های ما بیشتر از این تحت فشار قرا نگیرند. تیم ما الان وارد اعتصاب می‌شود و دیگر تمرین نمی‌کند و من هم کنار تیم هستم. راهی که مسئولان برای ما درست کرده‌اند آینده‌ای جز سقوط ندارد.

سرمربی تیم مسجدسلیمان با بیان اینکه مسئولان در هنگام حضور او در این تیم قول حمایت داده‌اند، گفت: وقتی من به این تیم آمدم قول دادند مشکلات تیم را حل می‌کنند و من سعی کردم تیم خوبی درست کنم. بازی‌های خوبی هم در نیم‌فصل نخست انجام دادیم و به ما قول دادند مشکلات در نیم‌فصل حل می‌شود، اما این‌طور نشد. امیدوار بودم تیم را در تعطیلات تقویم کنیم، اما بازهم نشد. اگر عِرق من به این شهر و تیمش نبود باید قبل از همه خودم تیم را رها می‌کردم و می‌رفتم، ولی نمی‌خواستم به عنوان کسی که تیمش را راها کرده شناخته شوم. ما راجع‌به یک استان صحبت می‌کنیم. تهران قبلاً شش تیم داشت و تبریز هم می‌تواند سه تیم داشته باشد. بعضی استان‌ها پتانسیل این را دارند، اما برخی‌ها ندارند. فوتبال ایران به نوعی است که برخی‌ها دارند، برخی‌ها کم دارند و برخی‌ها هم کلاً ندارند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۳
وحید جلالی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۷
0
0
حق با شماست همه چیز واسه خوزستان ..ولی هیچ حقی تو هیچی نداریم!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۷
0
0
نیم فصل اول تیمه ویسی بود این تیمه مرزبانه خریداشو دیدین؟!
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۷
0
0
آقایان مسئول چرا پول نفت خودمون رو خرج تیم خودمون نمیکنید پول خودمون رو بدین شما چقدر پست و بی لیاقت هستین
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها