به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 23
کد خبر: ۲۶۲۹۴
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۲

تراکتور 3 – نفت 0؛ نفت یک نیمه مقاومت کرد

خوزستان اسپورت
هفته شانزدهم لیگ هجدهم – استادیوم یادگار تبریز
چهارشنبه 17 بهمن 97 – ساعت 15:30
تراکتورسازی تبریز 3 – نفت مسجدسلیمان 0
گل: اشکان دژاگه (50)، یوکیا سوگیتا (56)، سیدمحمد حسینی (67- گل بخودی)
داور: رضا کرمانشاهی
کمک داوران: محمدرضا ابوالفضلی و سیدیعقوب حجتی
اخطار: اسماعیل شریفات، موسی کولیبالی، یوسف وکیا (نفت)
تماشاگر: چهل هزار نفر

تراکتورسازی تبریز: محسن فروزان، محمد طیبی، ایمان سلیمی، دانیال اسماعیلی‌فر، احسان حاجی‌صفی، مهدی مهدی‌پور، اکبر ایمانی (78- علیرضا نقی‌زاده)، مسعود شجاعی (90- قائم اسلامی‌خواه)، یوکیا سوگیتا، اشکان دژاگه (73- احمد موسوی)، آنتونی استوکس
سرمربی: جورج لیکنز

نفت مسجدسلیمان: حبیب فرعباسی، یوسف وکیا، موسی کولیبالی، سید محمد حسینی، میلاد خدایی، علیرضا علیزاده، محمد پاپی (46- علی غلامرضاپور)، صادق صادقی (55- هیثم هاشمی‌زاده)، عباس عسگری (63- اکبر آفاقی)، اسماعیل شریفات و و محمد شادکام
سرمربی: علیرضا مرزبان

خلاصه بازی
دیدار تیم‌های تراکتورسازی تبریز و نفت مسجدسلیمان با نتیجه سه – صفر بسود میزبان خاتمه یافت.

نفت مسجدسلیمان در غیاب چند بازیکن اصلی‌اش با آرایش تدافعی مقابل تیم پرمهره تراکتورسازی به میدان رفت تا از این بازی سخت خارج از خانه برابر دیدگان حدود چهل هزار هوادار تراکتورسازی با حداقل امتیاز از میدان خارج شود.

زردپوشان نفت یک نیمه را به خوبی در برابر حملات ستاره‌های تراکتورسازی مقاومت کردند و 45 دقیقه نخست را با تساوی بدون گل به رختکن رفتند، اما در ابتدای نیمه دوم ضربه ایستگاهی منجر به گل اول تراکتورسازی توسط اشکان دژاگه در دقیقه 50 مقاومت تیم میهمان را شکست و این گل باعث باز شدن خط دفاعی زردپوشان و به ثمر رسیدن گل‌ دوم تراکتورسازی توسط یوکیا سوگیتا در دقیقه 56 شد تا به فاصله شش دقیقه 2 گل درون دروازه نفت قرار بگیرد.

گل به خودی سیدمحمد حسینی در دقیقه 67 کار نفتی‌ها را برای ادامه مسابقه سخت‌تر کرد و تلاش یاران این تیم برای جبران گل‌های خورده نتیجه نداشت تا در نهایت این بازی با نتیجه سه – صفر بسود تراکتورسازی به پایان برسد.

شرح گل‌ها
1-0 (تراکتورسازی): در پی خطای موسی کولیبالی روی آنتونی استوکس یک ضربه ایستگاهی چسبیده به محوطه جریمه نفت مسجدسلیمان نصیب تراکتورسازی شد و اشکان دژاگه هافبک ملی‌پوش تیم میزبان با ضربه‌ای محکم به همان زاویه‌ای که حبیب فرعباسی دروازه‌بان نفت ایستاده بود، توپ را درون تیم میهمان جای داد.

2-0 (تراکتورسازی): بازیکنان تراکتورسازی با استفاده از پیش کشیدن خط دفاعی نفت مسجدسلیمان روی ضدحمله‌ای سریع توپ را به یوکیا سوگیتا رساندند و این بازیکن ژاپنی با ضربه‌ای زمینی توپ را از کنار دستان فرعباسی عبور داد تا گل دوم میزبان رقم بخورد.

3-0 (تراکتورسازی): در پی ارسال مسعود شجاعی به محوطه جریمه نفت مسجدسلیمان، سیدمحمد حسینی که قصد دفع توپ را داشت، به اشتباه دروازه تیم خودی را با ضربه سر گشود.

در حاشیه
* تعداد اندکی از هواداران نفت مسجدسلیمان با طی کردن فاصله طولانی در تبریز حضور یافتند و تیم محبوب‌شان را در ورزشگاه یادگار همراهی کردند.
* میلاد میداودی، حکیم نصاری و مجتبی بیژن غایبین تیم نفت مسجدسلیمان در این بازی بودند.
* در لیستی که به خبرنگاران داده شد، محمد طیبی به عنوان کاپیتان معرفی شده بود، اما بازوبند کاپیتانی تراکتورسازی بر دست مسعود شجاعی بسته شده بود.
*در دقیقه 40 مرزبان سرمربی تیم نفت مسجد سلیمان به شدت به قضاوت ضعیف داور مسابقه اعتراض داشت.
*اشکان دژاگه بعد از زدن گل به سمت لیکنز رفته و خود را در آغوش سرمربی جدید تیم انداخت.
*سوگیتا بازیکن ژاپنی تیم تراکتورسازی موفق به گلزنی شد. این نخستین گل سوگیتا در لیگ برتر ایران بود و اولین گل یک ژاپنی در تاریخ لیگ برتر محسوب می‌شود.
* تماشاگران تراکتورسازی با گفتن «سوباسا، سوباسا» بازیکن ژاپنی تیم‌شان را تشویق کردند.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها