به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 24
کد خبر: ۲۶۲۸۹
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۳

صیفی: عاقلانه است که از لیگ برتر انصراف دهیم

صیفی: عاقلانه است که از لیگ برتر انصراف دهیم

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم بسکتبال پدافند دزفول با بیان این‌که تنها به‌ خاطر نام پدافند و قول‌هایی که به فدراسیون داده‌ایم، از لیگ برتر کشور انصراف نداده‌ایم، گفت: وگرنه هر عقل سلیمی می‌گوید از حضور در ادامه مسابقات انصراف دهیم.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایسنا، جمال صیفی درخصوص عملکرد تیمش در فصل جاری لیگ برتر کشور که همچنان بدون برد هستند، اظهارکرد: این تیم شرایطی را تجربه می‌‌کند که فکر نمی‌کنم تیم‌های دسته سه کشور نیز تجربه کرده باشند. تیم ما ابتدای فصل شرایط خوبی داشت و قول‌های بسیاری مبنی بر این‌که اسپانسرهای خوبی از تیم حمایت خواهند کرد، به ما داده شد که بر این اساس نیز با چند بازیکن قرارداد بستیم ولی زمانی که نتوانستیم به آن‌ها پرداختی داشته باشیم، از جمع ما جدا شدند.

وی با بیان این‌که تنها به‌ خاطر نام پدافند و قول‌هایی که به فدراسیون داده‌ایم، از لیگ برتر انصراف نداده‌ایم، گفت: وگرنه هر عقل سلیمی می‌گوید از حضور در ادامه مسابقات انصراف دهیم. در حال حاضر نیز با بازیکنانی که اولین حضور در لیگ برتر را تجربه می‌کنند، در مسابقات شرکت می‌کنیم که خدا را شکر خوب هم کار می‌کنند.

سرمربی تیم بسکتبال پدافند دزفول بیان کرد: ‌در ورزش و لیگ برتر هر چقدر که هزینه شود، نتیجه نیز حاصل خواهد شد. به هر حال تیمی که هزینه نمی‌کند، نمی‌تواند برابر تیمی که میلیاردی هزینه کرده است به پیروزی برسد. یک ماه دیگر لیگ برتر به پایان می‌رسد و ما به تازگی توانسته‌ایم خوابگاهی را برای بازیکنان‌مان فراهم کنیم. ما حتی امکانات اولیه را هم نداشتیم.

وی افزود: شرایط بحرانی است و آن شرایطی نیست که بتوان کار کرد و تنها در حال گذراندن لیگ هستیم تا به پایان برسد. سال گذشته نیز باتوجه به این‌که دزفول سالن نداشت، تیم به اهواز انتقال داده شد تا در لیگ برتر بمانیم. نمی‌دانم عاقبت تیم چه خواهد شد و پس از اتمام لیگ برتر، مدیرعامل باشگاه در مورد تیم تصمیم‌گیری خواهد کرد. باید شرایط لازم برای تیم پدافند دزفول فراهم می‌شد و شاید با 400، 500 میلیون تومان، این تیم در میانه‌های جدول قرار می‌گرفت ولی متاسفانه اسپانسرها حمایت نکردند. در خوزستان نیز از این تیم حمایت نشد.

صیفی عنوان کرد: باتوجه به این‌که دزفول تاکنون تیمی در لیگ برتر نداشته است، می‌شد که از این تیم بسکتبال حمایت بیشتری کنند و این تیم می‌توانست در لیگ برتر ماندگار و برای فصل‌های آینده قوی‌تر شود. به هر حال انتظار داشتیم که حمایت بیشتری از تیم صورت می‌گرفت.

وی در پایان گفت:‌ ما حتی هزینه رفت و آمد به مسابقات را نداریم و بیشتر با خودروهای شخصی به رقابت‌ها می‌رویم که این کار در شان یک تیم لیگ برتری نیست. خیلی از تیم‌های لیگ یک و دو با پرواز به مسابقات اعزام می‌شوند ولی تیم ما تا یک ماه پیش نییز لباس مناسب هم نداشت. به نظرم بازیکنانم انگیزه ندارند و مدیران باید بیشتر به ورزش حرفه‌ای روی آورند.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها