به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 23
کد خبر: ۲۶۲۸۰
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۴
تعداد نظرات: ۳ نظر

‌نفت 0 – سپاهان 0؛ یازدهمین تساوی نفت آبادان

‌نفت 0 – سپاهان 0؛ یازدهمین تساوی نفت آبادان

خوزستان اسپورت
هفته شانزدهم لیگ برتر – استادیوم تختی آبادان
سه شنبه 16 بهمن 97 – ساعت: 16
صنعت نفت آبادان 0 – سپاهان اصفهان 0
داور: کوپال ناظمی
کمک داوران: محمدرضا منصوری و جلیل شعرانی
اخطار: مسلم مجدمی، وینیسیوس فرانکو (صنعت نفت)
تماشاگر: چهار هزار نفر

صنعت نفت آبادان: شهاب گردان، حسین ساکی،‌ وفا هخامنش، سیدمحمد قریشی، سیروان قربانی، مسلم مجدمی، طالب ریکانی (84- فردین عابدینی)، مصطفی احمدی، میلاد جهانی (69- رضا جبیره)، جعفر سلمانی (69- وینیسیوس فرانکو) و جاناتان بالوتلی
سرمربی: پائولو سرجیو

سپاهان اصفهان: پیام نیازمند، سعید آقایی، سیاوش یزدانی، عزت‌الله پورقاز، محمد ایرانپوریان، مهدی کیانی، بختیار رحمانی (60- حامد بحیرایی)، ولادیمیر کومان (85- سیدمحمد کریمی)، مهرداد محمدی (61- جلال‌الدین علی‌محمدی)، سجاد شهباززاده و علی قربانی
سرمربی: امیر قلعه نویی (محروم از نیمکت)

خلاصه بازی
دیدار تیم‌های صنعت نفت آبادان و سپاهان اصفهان با نتیجه مساوی بدون گل به پایان رسید.

صنعت نفت در شرایطی به دیدار سپاهان رفت که خط میانی تیم آبادانی بدلیل جدایی کرار جاسم و اکبر ایمانی دچار تغییراتی شده بود و در خط دفاعی هم بخاطر محرومیت عقیل کعبی از سیدمحمد قریشی در ترکیب اصلی استفاده شد. سپاهان اصفهان نیز با توجه به محرومیت کی‌روش استنلی و جدایی ساسان انصاری در خط حمله تغییراتی داشت.

دقایق نخست این بازی توپ بیشتر در میانه میدان جریان داشت و دوتیم در حال ارزیابی همدیگر بودند، اما رفته رفته یخ بازی آب شد و موقعیت‌هایی روی دروازه‌ها به وجود آمد که با کم‌دقتی مهاجمان از دست رفتند. بهترین موقعیت سپاهان در نیمه اول را علی قربانی در دقیقه 27 از دست داد و در سمت مقابل هم جاناتان بالوتلی مهاجم برزیلی صنعت نفت دوبار فرصت گلزنی داشت که موفق به گشودن دروازه سپاهان نشد.

در نیمه دوم نیز شاهد یک بازی نزدیک و پایاپای بودیم و هیچ‌کدام از دوتیم قصد نداشتند به راحتی توپ و میدان را در اختیار حریف قرار دهند. در این نیمه موقعیت‌های خطرناکی هم روی دروازه‌ها ایجاد شد که ابتدا ضربه جاناتان بالوتلی پس از برخورد به بدن پیام نیازمند و تیر دروازه سپاهان به بیرون رفت و دقایق بعد ضربه علی‌محمدی بازیکن تعویضی سپاهان توسط شهاب گردان دفع شد.

ضربه ایستگاهی طالب ریکانی و شوت راه دور رضا جبیره صحنه‌های خطرناک بعدی روی دروازه سپاهان بودند که به خارج از چارچوب نواخته شدند.آخرین فرصت جدی این مسابقه هم در دقیقه 3+90 روی دروازه صنعت نفت ایجاد شد که علی قربانی نتوانست از اشتباه مدافع زردپوشان بهره ببرد و شوت وی با فاصله اندک به بیرون رفت.

این بازی در نهایت با نتیجه مساوی صفر – صفر خاتمه یافت تا نتیجه بازی رفت تکرار شود و یازدهمین تساوی نفت آبادان در فصل جاری رقم بخورد.

در حاشیه
* امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم سپاهان اصفهان بدلیل محرومیت حق نشستن روی نیمکت را نداشت و از جایگاه ویژه به تماشای بازی پرداخت.
* در حالی که بیش از چهار هزار نفر در ورزشگاه تختی آبادان حضور داشتند، تعداد تماشاگران از سوی بلندگوی ورزشگاه دو هزار نفر اعلام شد.
* وینیسیوس اولیویرا فرانکو بازیکن جدید و برزیلی صنعت نفت آبادان در فهرست نفرات ذخیره این تیم قرار داشت و در اواسط نیمه دوم به میدان رفت.
* محسن مسلمان بازیکن جدید سپاهان روی نیمکت ذخیره‌های این تیم نشسته بود.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۳
محمد فولادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۶
0
2
صنعت عالی بود واقعا خوب بازی کرد. کاش فولاد هم اینطور بازی میکرد
yaser
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۶
0
1
مگه قرار نبود منشا بیاد فولاد پس چی شد همش الکی بود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۶
0
1
برای بازی اول خوب بود ولی در ارنج دو سه جابجایی میشد بهتر میشدیم
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها