به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 24
کد خبر: ۲۶۲۷۸
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۹
تعداد نظرات: ۱ نظر

عکس/شش داوری که پنالتی استقلال را ندیدند

عکس/شش داوری که پنالتی استقلال را ندیدند

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان می‌گوید با وجود استفاده از شش داور پنالتی این تیم مقابل ماشین سازی گرفته نشده است.

به گزارش خوزستان اسپورت، تیم استقلال خوزستان که از پنجره نقل و انتقالات زمستانی محروم بود، در بازی افتتاحیه نیم‌فصل دوم لیگ برتر با یک گل مغلوب ماشین‌ سازی تبریز شد تا کار سختی در ادامه راه داشته باشد.

در بازی عصر دوشنبه‌ی ورزشگاه غدیر اهواز برای نخستین بار از تیم داوری شش نفره استفاده شد، اما باز هم صحنه‌های مشکوکی در این مسابقه وجود داشت که موجب اعتراض تیم میزبان شد.

 کریم بوستانی سرمربی تیم استقلال خوزستان در کنفرانس خبری بعد از بازی به خبرنگاران گفت: «در ابتدای نیمه دوم پنالتی صددرصد را برای ما نگرفتند. با اینکه به تازگی شش داور در زمین حضور دارند، اما پنالتی ما دیده نشد. اگر این خطا پنالتی اعلام می‌شد و به گل می‌رسیدیم، گل‌های بعدی را هم به ثمر می‌رساندیم.»

به گزارش خوزستان اسپورت، با توجه به میزان اعتراضات به قضاوت داوران در دو بازی ابتدایی نیم‌فصل دوم لیگ برتر که روز گذشته در شهرهای اهواز و جم برگزار شدند، به نظر می‌رسد که حضور داوران اضافی در پشت دروازه‌ها کمک چندانی به بهبود وضعیت داوری‌ها نخواهد کرد و رفته رفته باید به سمت استفاده از تکنولوژی کمک داور ویدیویی قدم برداشت.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
عبدالله
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۶
0
1
شش داور که چه عرض کنم اگه ده داور هم بگذارند باید یکی دو تیم از خوزستان بره دسته یک که با تعداد تیمهای تهرانی برابری نکنند.
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها