به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 29
کد خبر: ۲۶۲۶۸
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۴
تعداد نظرات: ۱ نظر

سرجیو: برای پیروزی مقابل سپاهان بازی می‌کنیم

سرجیو: برای پیروزی مقابل سپاهان بازی می‌کنیم

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: سپاهان مربی باتجربه‌ای دارد، اما هر چه در توان داریم برای پیروزی و موفقیت در این مسابقه خواهیم گذاشت.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از تسنیم، پائولو سرجیو در نشست خبری پیش از دیدار شاگردانش مقابل سپاهان اظهار داشت: فکر می‌کنم بازی بسیار سختی خواهیم داشت. سپاهان تیم بسیار خوبی است و از لحاظ فردی و تیمی، بسیار سازمان‌یافته هستند. سپاهان مربی باتجربه‌ای دارد، اما هر چه در توان داریم برای پیروزی و موفقیت در این مسابقه خواهیم گذاشت.

وی درباره جدایی بازیکنانی چون جاسم کرار و اکبر ایمانی و ورود بازیکنان جدید به صنعت نفت گفت: کرار، ایمانی و بهنام برزای سه بازیکن بسیار خوبی بودند، اما فوتبال کار تیمی است و امیدوارم بازیکنان جدید بتوانند به ما کمک کنند و با تلاشی که به کار خواهند گرفت، تیم ما را از لحاظ تیمی بهبود ببخشند. از طرف دیگر باور دارم بازیکنانی که در نیم‌فصل اول تجربه کمتری داشتند، در نیم‌فصل دوم باتجربه‌تر شده‌اند و منتظر جواب مناسبی از این بازیکنان در نیم‌فصل دوم خواهیم بود.

سرمربی صنعت نفت درباره جذب هافبک و اینکه آیا این تیم مشکلی در خطوط هحومی و دفاعی نداشته است، تصریح کرد‌: یک مهاجم قرار است در روزهای آینده به ما اضافه شود و ما منتظر صدور ویزای او هستیم. خیلی سخت بود که نیم‌فصل اول را با یک مهاجم تمام‌کننده واقعی به پایان برسانیم. مشکلات دفاعی‌مان را بررسی کردیم و فکر می‌کنم مشکلات دفاعی ما به خاطر کیفیت فنی مدافعان ما نبود، بلکه ما باید از لحاظ تیمی بهتر دفاع کنیم. مشکل دفاعی را باید اینگونه حل می‌کردیم. زمانی که حریف به ما گل می‌زند، دفاع وسط و دروازه‌بان آخرین چیزی هستند که مشاهده می‌کنید، اما گاهی اوقات مشکل از جایی دیگر است و هافبک‌های ما خیلی خوب به وظیفه خود عمل نمی‌کنند تا تقصیرات به گردن مدافعان بیفتد.

سرجیو درمورد عدم حضور گادوین منشا در تیم صنعت نفت خاطرنشان کرد: باید در نظر بگیریم که پتانسیل مالی پرسپولیس، سپاهان و تراکتورسازی را نداریم. ما باید به سراغ بازار متفاوتی نسبت به این تیم‌های متمول برویم. اگر سپاهان منشا را بخواهد، به راحتی می‌تواند او را جذب کنند، اما جذب چنین بازیکنی برای ما خیلی سخت است. در این بازار که به دنبال بازیکن هستید، خیلی سخت است که بازیکنی بسیار خوب و با قیمتی بسیار مناسب بیابید.

وی درمورد بازیکنان جدید تیمش اظهار داشت: وینیسیوس فرانکو را خیلی خوب می‌شناسم، خودم او را به آپوئل آوردم و پنج سال با این بازیکن کار کردم. فرانکو بازیکنی کاملاً کاری، در خدمت تیم، جنگنده و رونده است و سبک بازی او مشابه آگوستو سزار است. زمانی که بازی‌های جام ملت‌های آسیا را تماشا می‌کردم، سیدوفوکو را دیدم و از هیئت مدیره خواستم که او را جذب کنند. امیدوارم او جواب خوبی به اعتماد من بدهد و به صنعت نفت کمک کند. آی‌تی‌سی و کارت بازی وینیسیوس صادر شده و مشکلی برای بازی ندارد، اما هنوز منتظر صدور آی‌تی‌سی سیدوفوکو هستیم. چون دو روز اخیر، روزهای تعطیل کشور او بوده است.

سرمربی صنعت نفت درباره احتمال جدایی بالوتلی از این باشگاه گفت: من نخواستم که او از صنعت نفت جدا شود، اما هر بازیکنی که وارد کشور جدیدی می‌شود، برای سازگار شدن به کشور جدید نیاز به زمان دارد. بالوتلی پس از آغاز لیگ برتر به تیم ما اضافه شد. سازگاری او با تیم به زمان نیاز داشت که این پیچیدگی کار ما را بیشتر می‌کرد. زمانی که بالوتلی به سمت چپ تیم آمد، عملکرد خوبی داشت و می‌توانست مثمرثمر باشد.

سرجیو درخصوص غایبان تیمش برای دیدار فردا تصریح کرد: عقیل کعبی چهارکارته است. حامد پاکدل هم مصدوم بوده و ریکاوری می‌کند.

خبرهای مرتبط
پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۵
0
0
بچه ها فردا یکدل باشید بردن سپاهان سخت نیست باید بجنگید وبه خودتون ایمان داشته باشید سرجیو تیمو با سیستم 4-4-4 یا 4-2-3-1 بچین به امید برد صنعت
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها