به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 29
کد خبر: ۲۶۲۶۷
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۵

اولین باخت پتروشیمی در لیگ برتر بسکتبال ایران

http://khuzestansport.ir/files/fa/news/1397/11/15/87348_563.jpg

خوزستان اسپورت- تیم بسکتبال پیتروشیمی بندرامام نخستین شکست در فصل جاری لیگ برتر بسکتبال را متحمل شد.

به گزارش خوزستان اسپورت، در چهاردهمین هفته از مسابقات لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های ایران، اولین باخت تیم پتروشیمی بندرامام رقم خورد و این تیم قدرتمند خوزستانی در سالن آزادی تهران با نتیجه 82 بر 67 برابر تیم شیمیدر تهران مغلوب شد.

حامد حسین زاده 23 امتیاز و آرمان زنگنه 14 امتیاز برای شیمیدر گرفتند و سجاد مشایخی 18 امتیاز برای پتروشیمی کسب کرد. بازیکنان ذخیره شیمیدر 22 و بازیکنان ذخیره پتروشیمی 9 امتیاز برای تیمشان کسب کردند.

حامد حدادی ستاره خوزستانی بسکتبال آسیا که در تیم سیچوان چین بازی می‌کند، تماشاگر ویژه بازی تیم سابقش بود و با حضور در سالن آزادی این مسابقه را تماشا کرد.

تیم رعد پدافند دزفول هم در سالن امام علی (ع) این شهرستان متحمل شکست سنگینی مقابل شهرداری گرگان شد. این بازی را تیم میهمان با نتیجه 92 بر 65 از آن خورد کرد تا دزفولی‌ها در قعر جدول باقی بمانند.

در آخرین مسابقه امروز نیز تیم پالایش نفت آبادان در خارج از خانه مقابل پگاه ایران قرار گرفت و در این بازی نزدیک با نتیجه 74 بر 74 به برتری دست یافت تا تنها برد خوزستانی‌ها در این هفته را رقم بزند. در این بازی محمد حسن‌زاده 20 و سعید داورپناه 19 امتیاز برای نفت و محسن مرادخانی 17 امتیاز برای پگاه کسب کردند.

در جریان بازی تیم‌های بسکتبال پگاه تهران و نفت آبادان، مهدی مرادی‌نسب بازیکن نفت هنگامی که می‌خواست بازیکن حریف را دفاع کند برخورد داشت و از ناحیه بینی دچار شکستگی شد.

نتایج کامل دیدارهای هفته چهاردهم لیگ برتر بسکتبال بدین ترتیب است:

* ذوب آهن اصفهان 89 – آویژه صنعت مشهد 85
* شیمیدر تهران 82 – پتروشیمی بندر امام 67
* رعد پدافند دزفول 65 – شهرداری گرگان 92
* پگاه ایران 72 – پالایش نفت آبادان 74

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها