به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 29
کد خبر: ۲۶۲۵۹
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۰

جهانی: بازیکنان خارجی نفت کیفیت بالایی دارند

جهانی: بازیکنان خارجی نفت کیفیت بالایی دارند

خوزستان اسپورت- بازیکن تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان گفت: بازی سختی برابر سپاهان داریم ولی با توجه به شرایط میزبانی باید 3 امتیاز این بازی را بگیریم.

به گزارش خوزستان اسپورت، میلاد جهانی در گفت‌وگو با تسنیم با اشاره به شرایط فعلی تیمش در فاصله یک روز مانده به دیدار برابر سپاهان گفت: ما در تعطیلی لیگ برتر تمرینات خوبی انجام دادیم و آماده شروع نیم‌فصل دوم هستیم. هر چند بازیکنانی مثل کرار، ایمانی و برزای جدا شدند ولی چند بازیکن هم جذب کردیم. سیدیکوف و فرانکو هم بازیکنان خارجی هستند که تازه به تیم اضافه شدند و از لحاظ فنی کیفیت بالایی دارند، آنها می‌توانند به صنعت‌نفت کمک کنند.

وی در رابطه با دیدار برابر سپاهان در هفته شانزدهم لیگ برتر عنوان کرد: سپاهان تیم خوبی است و ما بازی سختی در پیش داریم ولی نکته امیدوارکننده این است که در زمین خودمان بازی می‌کنیم و باید از امتیاز میزبانی بهره ببریم. ما در نیم‌فصل اول امتیازهای حساسی از دست دادیم و حالا باید سپاهان را شکست بدهیم تا از همین ابتدا یک شروع خوب داشته باشیم. امیدوارم در نهایت 3 امتیاز این بازی خانگی را بگیریم، در نیم‌فصل دوم امتیاز گرفتن سخت‌تر است و بای بیشتر تلاش کنیم.

جهانی درباره وضعیت فعلی خودش تصریح کرد: یک ماه و نیم به دلیل مصدومیت تمرین نکردم ولی در 10 روز گذشته با تیم تمرین کردم و الان هم خوشبختانه مشکلی ندارم. امیدوارم در نیم فصل دوم عملکرد بهتری داشته باشم.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها