به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 20
کد خبر: ۲۶۲۵۵
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۹
تعداد نظرات: ۴ نظر

فولاد – پرسپولیس در کدام شهر برگزار می‌شود؟

فولاد – پرسپولیس در کدام ورزشگاه برگزار می‌شود؟

خوزستان اسپورت- در حالی که یک هفته به بازی فولاد- پرسپولیس مانده است، هنوز ورزشگاه محل برگزاری این بازی مشخص نیست.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایسنا، با توجه به اعلام باشگاه فولاد خوزستان، ورزشگاه اختصاصی این باشگاه با توجه به بعضی ایرادات نمی‌تواند میزبان بازی فولاد - پرسولیس و احتمالاً دیگر بازی‌های لیگ برتر باشد. امروز هم مدیرکل ورزش و جوانان استان خوزستان اعلام کرده است که ورزشگاه غدیر هم با توجه به بازسازی نمی‌تواند محل برگزاری بازی فولاد - پرسپولیس باشد.

سعید فتاحی، رییس کمیته برگزاری مسابقات سازمان لیگ فوتبال ایران، درباره این موضوع اظهار کرد: با توجه به مشکل روشنایی ورزشگاه غدیر، این ورزشگاه نمی‌تواند میزبان برگزاری بازی فولاد - پرسپولیس باشد. از طرفی ورزشگاه تختی اهواز نیز شرایط برگزاری بازی در سطح لیگ برتر را ندارد.

او ادامه داد: مطابق قانون باشگاه فولاد موظف است یک ورزشگاه دیگر به ما معرفی کند. چون ورزشگاه تختی هم این شرایط را ندارد آن‌ها باید یکی از ورزشگاه‌های شهرهایی مثل مسجد سلیمان یا آبادان را معرفی کنند. در غیر این‌صورت ما خودمان محل برگزاری این بازی را مشخص می‌کنیم.

در همین رابطه، مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان از مخالفت این اداره کل نسبت به برگزاری دیدار تیم های فولاد و پرسپولیس از هفته هفدهم لیگ برتر کشور در ورزشگاه غدیر اهواز خبر داد.

افشین حیدری در گفت‌وگو با ایسنا خوزستان اظهار کرد: با ارسال نامه‌ای به آقای کشانی مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان، اعلام کردیم که نمی‌توانیم از دیدار فولاد در هفته هفدهم برابر پرسپولیس در ورزشگاه غدیر میزبانی کنیم.

وی افزود: ورزشگاه غدیر اهواز در مراحل پایانی بازسازی قرار دارد و باتوجه به این‌که تماشاگران از دیدار فولاد و پرسپولیس استقبال خوبی خواهند داشت، برگزاری این بازی در این ورزشگاه امکان‌پذیر نیست.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان ادامه داد: باتوجه به این‌که مدتی پیش نیز ورزشگاه اختصاصی فولاد که ورزشگاهی مدرن است با حضور معاون اول رییس جمهور به افتتاح رسید، باشگاه فولاد می‌تواند در همین ورزشگاه از حریفان خود میزبانی کند و مردم خوزستان و هواداران فولاد نیز علاقه‌مند هستند که از این ورزشگاه نظاره‌گر کار تیم خود باشند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۴
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۵
0
0
وقتی ورزشگاهی پارکینگش کامل نشده و نمیتونه میزبانی کنه چه اصراری داشتن مسوولین محترم که افتتاحش کنند یعنی برای گرفتن عکسهای یادگاری افتتاحش کردن ؟
اهواز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۵
0
0
پورموسوی مهره مورد حمایت حیدری بود ،از وقتی این مهره بیسواد و بی کفایت اخراج شد ،رابطه حیدری با فولاد تیره شد البته قبل از این هم حیدری کار خاصی برای فولاد و تیمهای خوزستانی انجام نداد .حیدری باید ارادتش را به تیمهای وزارت ورزش نشان دهد تا بماند .
خرمشهر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۵
0
0
بیاید ورزشگاه اروند خرمشهر
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۷
0
0
سلام چطور بازی در ورزشگاه غدیر برای استقلال خوزستان مشکل نداره امابازی فولاد در اونجا میشه مشکل روشنایی اصلا بازی در ساعت ۱۵ چه احتیاجی به روشنایی داره این آقایون نمیتوانند امنیت ورزشگاه را تضمین کنند نگران پست و شغل خودشونن دارن بهونه میارن
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها