به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 29
کد خبر: ۲۶۲۵۴
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۰
تعداد نظرات: ۳ نظر
اصرار داشتند میراسماعیلی را مقصر آتش زدن پیراهن معرفی کنم

ناصری‌پور: با این مربیان به تیم ملی برنمی‌گردم

ناصری‌پور: با این مربیان به تیم ملی برنمی‌گردم

خوزستان اسپورت- ملی پوش سابق جودوی ایران با بیان اینکه با وجود کادر فنی فعلی تیم ملی قصدی برای بازگشت ندارد،گفت:وقتی رودکی و منصوری را می بینم به هم می ریزم.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایسنا، ناصر ناصری‌پور با بیان این‌که متاسفانه همچنان در اردوهای تیم‌ملی حضور ندارد خاطرنشان کرد:البته خودم نیز به دلایلی دیگر نخواستم در اردوها شرکت کنم.مدتی پیش دوستانی از فدراسیون با من تماس گرفتند که برای صحبت به تهران بیا و قصد داریم تو را به مسابقات اعزام کنیم. من هم به خاطر دوستم به تهران رفتم و گرنه پس از آن اتفاقات گذشته که منجر به ترک من از تیم‌ملی شدم، گفته بودم تا زمانی که رودکی و منصوری در فدراسیون هستند، به تیم‌ملی برنمی‌گردم.

وی در پاسخ به این سوال که چرا  تا زمانی که رودکی و منصوری در تیم‌ملی هستند، شما قصد بازگشت به تیم را ندارید؟ گفت: من اگر در مسابقات چند روز پیش کشوری نیز شرکت می‌کردم، حتما به قهرمانی می‌رسیدم ولی هیچ وقت تا رودکی و منصوری هستند به اردوی تیم‌ملی نخواهم رفت و روی حرفم نیز می‌مانم زیرا وقتی این دو نفر را می‌بینم از نظر روحی شدیدا بهم می‌ریزم. این دو نفر با نگاه‌های سردشان من را اذیت می‌کنند البته هر ورزشکاری هم که باشد با این رفتارها اذیت می‌شود.

این جودوکار اندیمشکی ادامه داد: به هرحال وقتی به فدراسیون رفتم، آن دوستان به من گفتند که باید آرش میراسماعیلی را تخریب کنی زیرا وقتی اقدام به سوزاندن لباس‌های تیم‌ملی کردی، او در این جریان مقصر بود. من هم به آن‌ها گفتم که آن کار هیچ ارتباطی با ‌آرش میراسماعیلی نداشت و این شخص الگوی من است و قرار نیست من هر کاری که انجام می‌دهم او به من خط داده باشد. وقتی من این حرف را  زدم، آن‌ها از من ناراحت شدند.

وی افزود:‌ به دوستان فدراسیون گفتم که قرار بر این نبود که من به محل فدراسیون بیایم که کسی را تخریب کنم یا به تمجید کسی بپردازم. بعد از این جلسه نیز از فدراسیون با من تماس گرفتند که حتما باید در اینستاگرام خود پستی را به اشتراک بگذاری و بگویی که میراسماعیلی من را بابت سوزاندن لباس‌های تیم‌ملی‌ام تحریک کرد و اگر هم نمی‌خواهی اسمی از میراسماعیلی بیاوری، بگو یک نفر من را تحریک به انجام این کار کرد اما هر چه گفتند من این کار را انجام ندادم.

ناصری پور افزود: در هر صورت چندین بار از فدراسیون با من تماس گرفتند که باید چنین پستی را در اینستاگرام خود قرار دهی. پس از آن نیز دوباره با من تماس گرفتند که باید این کار را انجام دهی. من هم در نهایت پستی در اینستاگرام گذاشتم ولی اسمی از این موضوع نیاوردم که بعد به من گفتند چرا در این پست، آن حرف را نزدی که گفتم قرار نبود من این کار را انجام دهم.

وی ادامه داد: شب آن روز مجددا با من تماس گرفتند که یک خبرنگار با تو تماس می‌گیرد و در این مصاحبه حتما باید بگویی که فردی تو را تحریک به سوزاندان لباس‌های تیم‌ملی‌ات کرد. آن خانم خبرنگار هم تماس گرفت و دائما از من می‌پرسید که آیا آقای میراسماعیلی در این موضوع نقش داشت؟ که من هم دائما می‌گفتم خیر. وقتی به آن خبرنگار آن جوابی را که می‌خواست ندادم، با فدراسیون تماس گرفته بود و گفته بود که ناصری فقط از میراسماعیلی تعریف کرد و جواب من را نداد. بر همین اساس نیز آن خبرنگار مصاحبه من را کار نکرد.

این جودکار خوزستانی بیان کرد: من اکنون سرباز هستم و 10 روز پیش نیز در رقابت‌های ارتش‌های کشور شرکت کردم و به هیچ کدام از حریفانم امتیاز ندادم. این را هم بگویم یکی از دلایلی که باعث شد برای صحبت به فدراسیون بروم این بود که به من گفته بودند که اگر به فدراسیون نروم، نمی‌توانم همراه با تیم پدافند نیروی زمینی در لیگ کشور شرکت کنم که این برای من خوب نبود.

وی عنوان کرد: من حتی یک روز هم تمریناتم را متوقف نکرده‌ام ولی تصمیم گرفتم تا وقتی این آقایان در تیم‌ملی هستند و میراسماعیلی نیز به فدراسیون بازنگشته است، کلا در جودو فعالیت نخواهم کرد.کادرفنی فعلی خیلی از قهرمانان را کنار گذاشته‌ است و برای ورزش یک کشور خوب نیست که تنها روی یکی دو نفر سرمایه‌گذاری کنند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۳
Reza
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۵
0
0
داش ناصر نباید اینکارو میکردی
بیژن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۵
0
0
چه خبره تو این مملکت خراب شده؟
فریدون
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۵
0
0
ناصری عزیز ....درخت هرچه پربارتر افتاده تر...صبور باش...... بقول حضرت حافظ مرغ زیرک چون به دام افتد تحمل بایدش.... به امید قهرمانی..... قافله عمر زود می گذرد....
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها