به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 29
کد خبر: ۲۶۲۵۲
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۷

مسابقات پرس سینه خوزستان برگزار شد

مسابقات پرس سینه خوزستان برگزار شد

خوزستان اسپورت- برترین‌های رقابت‌های پرس سینه با لوازم و بدون لوازم باشگا‌ه‌های خوزستان شناخته شدند.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایسنا، اردوان قاسمی سرپرست هیات بدنسازی و پرورش‌اندام خوزستان، اظهار کرد: این رقابت‌ها در دو رشته با لوازم و بدون لوازم رده‌های سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان و با حضور 130 ورزشکار در قالب 20 باشگاه به میزبانی بندر امام خمینی(ره) برگزار شد.

وی با اشاره به تیم‌های برتر رشته بدون لوازم، گفت: در رده سنی نوجوانان، نیرو بندرامام، آریا رامهرمز و نوین بندر امام به ترتیب اول تا سوم شدند، در رده سنی جوانان نیرو بندر امام به قهرمانی رسید، تیم‌های برادران ایذه و اوتانا رامهرمز به صورت مشترک دوم شدند و پهلوانان مسجدسلیمان در رده سوم قرار گرفت و در رده سنی بزرگسالان نیز بیمه معلم مسجدسلیمان، کلانتر دزفول و اوتانا رامهرمز به ترتیب عنوان‌های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

سرپرست هیات بدنسازی و پرورش‌اندام خوزستان عنوان کرد:‌ در رده سنی نوجوانان رشته با لوازم نیز، نیرو بندر امام به مقام قهرمانی رسید و تیم های مهدی غیزانیه و کلانتر دزفول به صورت مشترک دوم شدند و در رده سنی جوانان نیز نیرو بندرامام و کلانتر دزفول به ترتیب اول و دوم شدند. در رده‌های سنی نوجوانان و جوانان، تیم سوم معرفی نشد. همچنین در رده سنی بزرگسالان، کلانتر دزفول، پهلوانان مسجدسلیمان و هیات ایذه به ترتیب در رده‌های اول تا سوم قرار گرفتند.

وی با بیان این‌که تا پایان سال چند مسابقه استانی دیگر در پیش داریم و تاکنون نیز توانسته‌ایم طبق برنامه و هدف‌گذاری تعیین شده کار کنیم، گفت: همچنین مسابقات مچ‌اندازی بانوان استان، 19 بهمن‌ماه برگزار می‌شود و در اسفندماه نیز رقابت‌های قوی‌ترین مردان باشگاه‌های خوزستان به میزبانی بندر امام خمینی برگزار خواهد شد.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها