به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 29
کد خبر: ۲۶۲۴۰
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۲
تعداد نظرات: ۱ نظر

بوستانی: بخاطر پیشرفت به دلفی اجازه خروج دادیم

بوستانی: بخاطر پیشرفت به دلفی اجازه خروج دادیم

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم استقلال خوزستان می‌گوید بابت پیوستن یونس دلفی از این تیم به شارلووا بلژیک مبلغی به استقلال خوزستان داده می‌شود.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایسنا، کریم بوستانی در نشست خبری پیش از بازی با ماشین سازی تبریز اظهار کرد: تمرینات خیلی خوبی داشتیم. بازی‌های تدارکاتی خوبی برگزار کردیم. فردا محکوم به برد هستیم. ان‌شاءالله فردا پیروز بشویم و به جدول برگردیم. ما از نقل و انتقالات محروم بودیم و ۶ امتیاز کسر شده را هم بازیکنان فراموش کردند. ماشین سازی تیم خوبی است و چند بازیکن جدید جذب کرده‌اند. فردا این آمادگی را داریم که ۳ امتیاز را کسب کنیم.

او ادامه داد: زمانی که قرار بود پول بازیکن خارجی را بدهند ایران تحریم بود. بعد قرار شد وکیلش به ایران بیاید تا پول را به او بدهند. ۷۰ هزار دلار آماده کرده‌اند تا به او پرداخت کنند. مدیریت خیلی خوب کار می‌کند و به ما خیلی قول داده‌اند. امیدوارم در ادامه مسابقات ما را حمایت کنند. ما دوست نداریم سهمیه استان از خوزستان خارج شود.

بوستانی در مورد جدایی دلفی هم بیان کرد: یونس دلفی بازیکن خوبی است و ما به او نیاز داشتیم. مدیریت نظرش این بود که به خاطر پیشرفتش از تیم برود. باشگاه بلژیکی قرار است مبلغی بابت او به باشگاه ما پرداخت کند. از بازیکنانم تشکر می‌کنم که با توجه به محرومیت نقل و انتقالاتی از تیم نرفتند. ما جوانانی داریم که می‌توانند جای دلفی را پر کنند. قبلاً با قنبری در سپاهان همکار بودیم و از او شناخت دارم. او یکی از بهترین‌ها از نظر فنی است. همچنین علوی هم که به تازگی به کادرفنی اضافه شده، اهل همین استان است. او کارون اروند را از لیگ دو به لیگ یک آورد ولی بعد او را کنار گذاشتند که من برای مسوولان متاسفم که با علوی خوب برخورد نکردند.

او در پایان گفت: در بازی فردا شاه‌مکوند و کریمی را به خاطر محرومیت نداریم. آن‌ها از بازیکنان اصلی ما بودند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۴
0
1
خدا وکیلی یبار دیگه اسم 6 امتیاز و بیاره دیگه مصاحبه هاشو نمیخونم
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها