به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 24
کد خبر: ۲۶۲۱۹
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۲
تعداد نظرات: ۱ نظر

هافبک صنعت نفت آبادان در آستانه جدایی

هافبک صنعت نفت آبادان در آستانه جدایی

خوزستان اسپورت- هافبک میانی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در آستانه جدایی از این تیم قرار گرفته است.

به گزارش خوزستان اسپورت، در آخرین روزهای باقی مانده از نقل و انتقالات زمستانی لیگ برتر فوتبال ایران، اکبر ایمانی هافبک تدافعی تیم صنعت نفت آبادان در آستانه جدایی از جمع زردپوشان و انتقال به تیم تراکتورسازی قرار گرفته است.

اکبر ایمانی از مدتی قبل با عنوان مشکلات خانوادگی خواستار جدایی از صنعت نفت شد که درخواست وی با مخالفت مدیران باشگاه مواجه گردید. ایمانی اما باز هم به جدایی اصرار داشت و طی دو روز گذشته در تمرین نفت آبادان حضور پیدا نکرد تا در آستانه جدایی از این تیم قرار بگیرد.

ظاهراً باشگاه صنعت نفت برای جدایی اکبر ایمانی شروط مالی تعیین کرده است و در صورتی که این بازیکن با شروط مالی باشگاه موافقت کند، قرارداد طرفین بصورت توافقی فسخ می‌شود تا ایمانی بتواند به تیم تراکتورسازی تبریز انتقال پیدا کند.

کرار جاسم اولین بازیکن جدا شده از صنعت نفت آبادان بوده و در صورتی که رضایتنامه اکبر ایمانی صادر شود، این هافبک 26 ساله اهل اردبیل، دومین هافبک خروجی صنعت نفت در پنجره نقل و انتقالات زمستانی خواهد بود.

به گزارش خوزستان اسپورت، خبر دیگر از باشگاه صنعت نفت توافق نهایی این تیم با دو هافبک خارجی به اسامی عزیز سیدیکوف از کشور قرقیزستان و فرانکو از برزیل است. 

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۲
0
1
عیسی زاده گفت بعد از کرار به هیچ بازیکنی رضایتنامه نمیده پس توهم نزنید
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها