به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 19
کد خبر: ۲۶۲۰۶
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
مبعلی برای مربیگری در فولاد از ما جدا شد

پورهاشمی: بابت انتقال مبعلی به فولاد پول نگرفتیم

پورهاشمی: برای انتقال مبعلی از فولاد پول نگرفتیم

خوزستان اسپورت- عضو هیأت مدیره استقلال خوزستان گفت: ایمان مبعلی برای مربیگری از فولاد از جمع ما جدا شد اما اینکه دیگر او چه کاری می‌خواهد انجام دهد به ما ارتباطی ندارد.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از فارس، احمد پورهاشمی در مورد وضعیت استقلال خوزستان گفت: شرایط تیم خوب است و کار به صورت نرمال پیش می‌رود. چهار نفر از اعضای هیأت مدیره مشخص شدند و باید به زودی هیأت مدیره، مدیرعامل را هم انتخاب کند. هنوز گزینه خاصی مطرح نیست و باید در زودترین زمان در رابطه با این موضوع تصمیم‌گیری کنیم.

وی در رابطه با وضعیت یونس دلفی و اینکه آیا پول او پرداخت شد، عنوان کرد:‌ هنوز پول دلفی را دریافت نکردیم. به صورت دائم با مدیر برنامه‌های او در تماس هستیم و همه چیز طبق برنامه پیش می‌رود. کارهای اداری این انتقال انجام شده و باید شماره حساب را اعلام کنیم تا پول به باشگاه پرداخت شود. از این پول هم در راستای منافع باشگاه و رفع مشکلات مخصوصا طلب ساکونی استفاده می‌کنیم.

عضو هیأت مدیره استقلال خوزستان در رابطه با اینکه آیا شخص دیگری از این تیم جدا خواهد شد، گفت: اینکه من بخواهم در این مورد صحبت کنم درست نیست. ما تابع نظر مربیان هستیم و آنها باید در مورد جدایی یا رفتن کسی تصمیم بگیرند.

وی افزود: در مورد انتقال بازیکنان هم اعلام کردیم باید پیشنهادات به باشگاه به صورت مکتوب ارسال شود و ما به صورت شفاهی نمی‌توانیم با کسی مذاکره کنیم. در کل ترجیح ما به این است که پیشنهادات را رد کنیم چرا که خودمان به حضور بازیکنان نیاز داریم اما برای هر انتقال مهمترین مسئله برای ما منافع باشگاه است.

پورهاشمی در مورد اینکه مبعلی اعلام کرده هنوز تصمیمی برای خداحافظی از فوتبال نگرفته و این در شرایطی است که مدیران استقلال خوزستان در زمان صدور رضایت‌نامه این بازیکن اعلام کردند رضایت نامه به شرط مربیگری او صادر می‌شود، گفت: مبعلی فرد بزرگی است. در صحبتی که با ما شد قرار بر این بود که او به عنوان مربی به فولاد برد. مبعلی برای ما و خوزستان ارزش بسیار زیادی دارد. اینکه او بخواهد بازی کند یا مربی باشد دست خودش است و این مسئله  ارتباطی به ما ندارد.

وی در رابطه با اینکه آیا جدایی مبعلی رایگان بود یا اینکه برای رضایت‌نامه او مبلغی پرداخت شد،‌ اظهار داشت: بحث در آمدزایی در مورد این انتقال مطرح نبود. منافع باشگاه را ما در نظر می‌گیریم اما در مورد هر 3 تیم دیگر خوزستانی نگاه ویژه ای داریم. ما نه تنها به فولاد بلکه به نفت مسجدسلیمان و نفت آبادان هم هر کمکی که بتوانیم می‌کنیم و هدف ما این است که سهمیه استان را حفظ کنیم.

عضو هیأت مدیره باشگاه استقلال خوزستان در مورد اینکه این صحبت‌ها یک مقدار جنبه شعاری دارد و آیا واقعا پولی بابت رضایت‌نامه مبعلی دریافت نکرده‌اند، عنوان کرد: در این انتقال هیچ بحث مالی نداشتیم. نگاه ما به باشگاه فولاد ویژه‌ است و آنها را در کنار خودمان می‌بینیم. ما قطعا از حضور مبعلی در فولاد سود می بریم و حضور او برای فوتبال استان مثمر ثمر خواهد بود. این انتقال از نظر ما و باشگاه فولاد رایگان بود چرا که ارزش مبعلی را بسیار بالاتر از هر مبلغی می‌‌دانیم. برای این انتقال پولی دریافت نکردیم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
محمد پارسا موسوی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
0
0
از آنجاییکه حاجی پورهاشمی از فوتبالیستها ومدیری لایق وکاردان است پیشنهاد میکنم بعنوان مدیر عامل معرفی شوند
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۱
0
0
با اینکه استقلال خوزستان امسال پولی در بساط نداره سیاستهای درستی اتخاذ کرده که بشه کار رو پیش برد و به سرنوشت باشگاههایی که نابود شدن دچار نشه
مبعلی اگه میموند باید دستمزد نیمفصل دوم رو میگرفت که برای باشگاه سنگین بود و دیگه هم بعنوان بازیکن کارایی لازم و نداشت و بهترین کار ممکن انجام شد
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها