به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 23
کد خبر: ۲۶۱۹۵
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۶
رحیمی: از فروش دلفی ضرر نکردیم

رقم فروش مهاجم استقلال به بلژیک مشخص شد

رقم فروش مهاجم استقلال به بلژیک مشخص شد

خوزستان اسپورت- نایب رئیس هیأت مدیره باشگاه استقلال خوزستان، گفت: بابت انتقال یونس دلفی به تیم شارلوا بلژیک ضرر نکردیم.

به گزارش خوزستان اسپورت، محمد رحیمی در گفت‌وگو با فارس در مورد جلسه هیأت مدیره باشگاه استقلال خوزستان گفت: بعد از مدتی جلسه هیأت مدیره در اهواز برگزار شد و نتایج بسیار خوب و مثبتی دربرداشت که به زودی نتایج آن مشخص می‌شود.

وی در مورد اینکه آیا مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان معرفی شد، عنوان کرد: مدیرعامل تا هفته آینده مشخص خواهد شد، فعلا مهندس محسنی به عنوان رئیس هیأت مدیره و من هم به عنوان نایب‌رئیس انتخاب شدم، پورهاشمی همچنان به عنوان عضو هیأت مدیره مسئولیت تیم را برعهده دارد و جواد نعمتی‌نژاد هم در کنار ما است. مدیرعامل و عضو پنجم هیأت مدیره هفته آینده مشخص خواهد شد.

نایب رئیس هیأت مدیره استقلال خوزستان در رابطه با وضعیت یونس دلفی تأکید کرد: دلفی راهی بلژیک شده، او قبلا هم پیشنهاد خارجی داشت و با توجه به اینکه نمی‌خو استیم مانع پیشرفت او شویم و ترانسفر این بازیکن منافع باشگاه را هم تأمین می‌کرد، با این مسئله موافقت کردیم.

وی در مورد اینکه گفته می‌شود ترانسفر این بازیکن حدود 100 هزار دلار درآمد داشته است، عنوان کرد:‌دلفی یک سرمایه است، ما می‌توانستیم بیشتر روی این مسئله مانور دهیم، اما به دورنمای این موضوع نگاه کردیم، قطعا باشگاه بلژیکی هم نگاه سرمایه‌گذاری دارد و می‌خواهند از این بابت درآمدزایی کنند. ما با این 100 هزار دلار بسیاری از مشکلاتمان را می‌توانیم برطرف کنیم و پول ساکونی را تأمین کنیم. به هر حال این انتقال به سود هر دو طرف بود.

وی در رابطه با اینکه در ابتدای فصل اعلام شد باشگاه هلندی حدود 700 هزار دلار برای انتقال این بازیکن می‌پردازد، تصریح کرد: آن زمان شرایط متفاوت بود، دلفی یک سال با ما قرارداد داشت،‌ اما الان سه چهار ماه تا پایان مدت قرارداد او باقی مانده است. در هر صورت ما ضرر نکردیم و این انتقال می‌تواند مشکلات ما را حل کند. در حال حاضر شرایط تیم ما خوب است و مطمئن باشید اگر برخی مشکلات حل شود، استقلال خوزستان پتانسیل بقا در لیگ برتر را دارد.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها