به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 25
کد خبر: ۲۶۱۱۹
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۶
تعداد نظرات: ۴ نظر

پورهاشمی: امیدواریم محرومیت تیم بخشیده شود

پورهاشمی: امیدواریم محرومیت استقلال بخشیده شود

خوزستان اسپورت- قائم مقام و عضو هیت مدیره باشگاه استقلال خوزستان با وجود مشکلات وضعیت تیم را رضایت بخش دانست و گفت: نمی‌خواهیم در نیم فصل دوم زنگ تفریح تیم‌های دیگر باشیم.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایلنا، احمد پورهاشمی قائم مقام باشگاه استقلال خوزستان ضمن اظهار امیدواری درباره‌ وضعیت فعلی تیم گفت: تمرینات به خوبی زیر نظر سرمربی تیم آقای بوستانی برگزار می‌شود. یک بازی دوستانه در چند روز گذشته برگزار کردیم و در روز‌های آینده نیز همین روند را در پیش می‌گیریم.

پورهاشمی در خصوص مشکلات مالی باشگاه که موجب محرومیت تیم و پرداخت طلب دیوید ساکونی شده بود، گفت: دکتر غفوری مدیریت باشگاه برای حل این مشکلات تلاش خود را به کار بسته‌اند امیدواریم که امتیازات از دست رفته و محرومیت تیم بخشیده شود ولی در صورتی که این مشکلات رفع نشد هم با توجه به شرایط باشگاه و بازیکنان جوانی که در اختیار داریم، متعهد می‌شویم و تلاش می‌کنیم تا تیم از این بحران خارج شود.

عضو هیئت مدیره باشگاه همچنین عنوان کرد: با توجه به محرومیت باشگاه در این پنجره نقل و انتقالاتی سعی می‌کنیم که بازیکنانمان را حفظ کنیم و همه آن‌ها هم در این مورد با ما همکاری می‌کنند و اولویت خود باشگاه و موقعیت آن قرار داده‌اند. درحال حاضر صحبتی درباره خروج هیچ یک از آن‌ها نشده ولی اگر پیشنهادی به صورت رسمی ومکتوب از تیم‌های دیگر برای جذب بازیکنانمان دریافت کنیم حتما آنها را به طور کامل بررسی می‌کنیم.

او درمورد جدایی ایمان مبعلی گفت: برای او آرزوی موفقیت می‌کنیم و به انتخاب او احترام می‌گذاریم و او یکی از اساسی ترین مهره‌ها و وزنه تیم مان بود ولی او ترجیح داد در ادامه کار خود را به عنوان مربی انجام دهد و طی مذاکراتی که با باشگاه فولاد داشتیم این تصمیم را گرفتیم تا او به کار فنی فولاد اضافه شود و در تلاش هستیم تا جایگزین مناسبی را برای او در کادر فنی به کار بگیریم.

پورهاشمی در انتها گفت: نمی‌خواهیم زنگ تفریح لیگ باشیم. هدف ما این است تیم را در لیگ برتر حفظ کنیم و از سقوط جلوگیری کنیم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۴
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۹
0
0
به همين خيال باش
احمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۹
0
0
چقد قشنگ صحبت میکنن اینا راحت مردمو با حرفاشون سرکار میزارن عموجان استقلال اهواز نابود کردن حالا نوبت این تیم رسید که بدست شما نابودشد حرومتون باشه پولی که دریافت میکنید
فریدون
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۰۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۳۰
0
0
آقاجان... دستورالعملهای afcبرنامه ریزی شده است... مثل یه فرمول.... ازفاز انشاالله و ماشاالله دربیایین.... تورا خدا حرف زدن مدیران مارا ببینید.... بابا گذشت دوره اینجورحرفای منبری... مرد حسابی علمی حرف بزن.... اما... اما... کو مردحساب... باکدام علم...
خسرو
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۴۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۶
0
0
دوستان خواهشا اینقدر مایوسانه حرف نزنید توکل بخدا داشته باشید منظورم هنوز بازیها شروع نشده قضاوت عجولانه نکنیم.
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها