به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 19
کد خبر: ۲۶۱۰۸
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۷
تعداد نظرات: ۳ نظر

سهمیه خوزستان در لیگ فوتسال ماندنی شد

سهمیه خوزستان در لیگ فوتسال ماندنی شد

خوزستان اسپورت- تیم اهورا بهبهان با کسب پیروزی در هفته پایانی سهمیه حضور در فصل آتی لیگ برتر فوتسال را حفط کرد.

به گزارش خوزستان اسپورت، هفته پایانی مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های ایران عصر پنجشنبه در شهرهای مختلف به انجام رسید و تیم اهورا بهبهان با کسب پیروزی برابر تیم مقاومت قرچک موفق به حفظ دومین سهمیه خوزستان در این رقابت‌ها شد.

در بازی‌های هفته پایانی، تیم ملی حفاری اهواز در یک بازی بدون تماشاگر در اصفهان مقابل گیتی پسند به میدان رفت و با نتیجه 7 بر 4 مقابل صدرنشین اصفهانی شکست خورد. حفاری اهواز با 44 امتیاز در جایگاه چهارم ایستاد و در لیست هشت تیم صعودکننده به مرحله پلی‌اف قرار گرفت.

تیم اهورا بهبهان هم که برای ماندن در لیگ برتر نیاز به کسب پیروزی برابر تیم مقاومت قرچک داشت، در این بازی خارج از خانه با نتیجه 4 بر 3 به برتری دست یافت. سجاد مسیحی (دو گل)، رشید قلی‌پور و امیر شجاعی گل‌های تیم اهورا بهبهان را وارد دروازه حریف کردند. تیم بهبهانی با این برد 23 امتیازی شد و با قرار گرفتن در رده چهاردهم جدول سهمیه حضور در فصل آتی لیگ برتر فوتسال را حفظ کرد.

بدین ترتیب، تیم‌های پارسیان شهر قدس و شهرداری ساوه به لیگ دسته اول فوتسال سقوط کردند. ضمن اینکه تیم‌های اول تا هشتم جدول به مرحله پلی‌اف راه یافتند.

سهمیه خوزستان در لیگ فوتسال ماندنی شد

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۳
فریدون
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۷
0
0
گفته بودم قرچک تیم بی انگیزه است ... هرچند بازی سوهان قم وتیم قدس دقایق آخرنفسمان راحبس کرد خوشبختانه مساوی شدند واهورا ماندنی شد.... ولی ازحفاری انتظار بیشتر داشتیم... حالا که علاسوند سرمربی حفاری برکنارشد نتایج افتضاه شد...په این چه تغییری بود... حکایت داریوش یزدی شد....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۸
0
0
سلام تبریک بابت حفظ سهمیه ...میگم چرا تیم حفاری هر سال در رده چهارم قرار میگیره
حسین شریفی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۶
0
0
اهورا ماندگارشد تادر تاریخ ثبت بشه ظلم ماندگاری نداره ..ه چقدظلم کردن به تیم ولی خدا خودش بزرگ وپشت شیرهای اهورایی ماندگاربود
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها