به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 28
کد خبر: ۲۶۱
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۴

قهرمان ایران 4 گل خورد

شکست سنگین جوانان فولاد خوزستان در اصفهان عجیب ترین نتیجه هفته را رقم زد.
هفته چهارم مسابقات فوتبال لیگ برتر جوانان فوتبال ایران با نتایج ناامید کننده ای برای فوتبال خوزستان همراه بود.

به گزارش سایت ورزش خوزستان، هفته چهارم لیگ برتر جوانان ایران عصر امروز برگزار شد که از جمع چهار تیم خوزستانی حاضر در این مسابقات، تیم جوانان نفت اهواز تنها تیم پیروز هفته چهارم بود. نفت اهواز برابر سپاهان اصفهان به برتری یک بر صفر رسید اما سه نماینده دیگر این استان برابر حریفان شکست خوردند.

استقلال اهواز در شیراز با یک گل مغلوب فجرسپاسی شیراز شد و صنعت نفت آبادان نیز با همین نتیجه از مس کرمان شکست خورد اما عجیب ترین نتیجه هفته چهارم در زمین چمن قیام زرین شهر اصفهان رقم خورد. تیم جوانان فولاد خوزستان که مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر جوانان ایران به شمار می رود، با نتیجه 4 بر یک از ذوب آهن اصفهان شکست خورد تا شگفتی هفته رقم بخورد.

جوانان ذوب آهن که هفته قبل در بازی برابر پدیده مشهد شکست خورده و در بعد از درگیری با داور ترک زمین کرده بودند، در یک بازی پرگل مقابل تیم پرمهره فولاد قهرمان سال قبل به پیروزی جالب توجه 4 بر یک دست یافتند.

تیم جوانان فولاد خوزستان در حالی متحمل این باخت سنگین شده که دارای بهترین و مستعدترین بازیکنان ایران در رده سنی زیر 19 سال بوده و مدیرعامل و مدیر تیم های پایه ای باشگاه فولاد همه امکانات لازم را برای موفقیت این تیم فراهم کرده اند. باید دید که تیمی با این همه امکانات و بازیکنان آینده دار که سایر تیم ها آرزوی داشتن آنان را دارند، چرا در مقابل ذوب آهن متحمل چنین باخت سنگینی شده است. شکستی که در تاریخ 13 ساله تیم های پایه ای فولاد خوزستان کم سابقه است.

جوانان فولاد خوزستان هفته آینده در مصاف با تیم قعرنشین تراکتورسازی فرصت دارد تا جبران مافات کند و با یک پیروزی پرگل باز هم مدعی قهرمانی باقی بماند. برای مشاهده جدول رده بندی و برنامه مسابقات هفته آینده لیگ برتر فوتبال جوانان ایران می توانید از صفحه جداول لیگ های سایت ورزش خوزستان بازدید کنید.


برچسب ها: لیگ برتر جوانان
پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها