به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 17
کد خبر: ۲۶۰۹۱
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۶

میداودی: مشکل مالی حل شود تیم بهتر می‌شود

میداودی: مشکلات مالی حل شود تیم بهتر می‌شود

خوزستان اسپورت- کاپیتان تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان اعتقاد دارد که این تیم در بازگشت دوباره به لیگ برتر نتایج خوبی کسب کرده است.

به گزارش خوزستان اسپورت، میلاد میداودی بازیکن باتجربه و تأثیرگذار تیم نفت مسجدسلیمان در مصاحبه‌ای با ایران ورزشی در خصوص آخرین وضعیت تیم نفت مسجدسلیمان، رقابت‌های جام ملت‌های آسیا و ... توضیحاتی داده است که در ادامه می‌خوانید.

اوضاع نفت مسجدسلیمان چطور است؟
 تیم خدا را شکر شرایطی خوبی دارد. البته اگر مسائل مالی حل شود شرایط بهتر هم می‌شود اما در حال حاضر تمرینات خوب پیش می‌رود و چند بازیکن هم اضافه شدند که جوان هستند. البته این جوان‌ها الان خیلی به درد نفت مسجدسلیمان می‌خورند. به خاطر اینکه ما بازیکنانی مثل محمود قائدرحمتی، حسین دوستدار و فرشاد جانفزا که رباط صلیبی پاره کردند را از دست دادیم و در ادامه کار به بازیکن جدید نیاز داشتیم.

ظاهرا قرار بود اردویی در تهران داشته باشید اما به دلیل مشکلات مالی، منتفی شد.
 بله، البته قرار است 5، 6 روز دیگر در اهواز اردو داشته باشیم. پنجشنبه هم به اهواز و سپس آبادان می‌رویم و با صنعت‌نفت آبادان بازی تدارکاتی انجام می‌دهیم. امیدوارم با این اردوها و بازی‌های تدارکاتی شرایط ایده‌آلی پیدا کنیم چون با تراکتور بازی سختی داریم.

تراکتورسازی اخیرا تغییرات زیادی داشته. این تغییرات روی بازی تیم‌تان تاثیر خواهد گذاشت؟
 قطعا همینطور است و خیلی تاثیر دارد. بازیکنان ملی‌پوش تراکتور که در جام ملت‌های آسیا حضور دارند در کنار بازیکنان جدید که ظاهرا یکی از ملی‌پوشان سابق تیم ملی هم اضافه خواهد شد، باعث شد تراکتور تیم پرستاره‌ای شود و این نفرات انگیزه زیادی خواهند داشت تا با سرمربی جدید نتایج خوبی بگیرند. ما هم تلاش خواهیم کرد تا امتیاز لازم را از این بازی بگیریم.

اما امتیاز گرفتن از تراکتور در تبریز خیلی سخت است.
 سخت است اما شاید ملی‌پوشان شرایط تیمی خوبی نداشته باشند و بشود از این فرصت استفاده کرد. قبل از این بازی احتمال دارد اردویی در تهران داشته باشیم.

یعنی زمانی که مشکلات مالی حل شود؟
 ما تا الان 30 درصد از قراردادهای‌مان را گرفتیم که باشگاه قول داد قبل از شروع نیم‌فصل دوم 20 درصد دیگر هم پرداخت کند و پرداختی‌ها را به 50 درصد برساند. ما احتمالا چند روز قبل از بازی با تراکتور در تهران اردو خواهیم داشت. نفت مسجدسلیمان نیم‌فصل اول به‌عنوان تیمی که تازه به لیگ برتر آمده نتایج خوبی گرفت. مخصوصا در 5 هفته آخر که 11 امتیاز گرفتیم و از قعر جدول جدا شدیم و فاصله گرفتیم. امیدوارم شرایط مالی زودتر خوب شود تا در نیم‌فصل دوم نتایج بهتری بگیریم.

این روزها جام ملت‌های آسیا در حال برگزاری است و چهارشنبه تیم ایران در یک بازی حساس مقابل عراق به میدان می‌رود. تیم ایران در 2 بازی ابتدایی مرحله گروهی نتایج خیلی خوبی گرفت، فکر می‌کنی مقابل عراق که یک بازی حیثیتی به حساب می‌آید، ایران می‌تواند این روند خوب را ادامه دهد؟
 بله، تیم ایران در 2 بازی اول مقابل یمن و ویتنام واقعا خیلی خوب بازی کرد و نشان داد برای قهرمانی به مسابقات رفت. امیدوارم بعد از چندین سال که نتوانستیم قهرمانی کسب کنیم این دوره با این بازیکنان خوب و باانگیزه و البته کادرفنی قدرتمند بتوانیم قهرمانی را به دست بیاوریم. در مورد بازی ایران و عراق هم باید بگویم این بازی همیشه پرفشار بوده و حساسیت‌های خاصی داشته. ما در دوره قبلی جام ملت‌ها هم می‌توانستیم عراق را شکست دهیم اما یکسری شرایط پیش آمد و مانع شد که نتوانستیم برنده باشیم. حالا هم با توجه به همان بازی، بازی چهارشنبه حساسیت بالایی دارد که مطمئنم بازی خیلی خوبی مقابل این تیم انجام خواهیم داد. امیدوارم تیم ایران بازی به بازی بهتر پیش برود و به فینال و قهرمانی برسد.

فکر می‌کنی تیم ایران مقابل عراق چه نتیجه‌ای می‌گیرد؟
 نتیجه بازی را نمی‌شود پیش‌بینی کرد اما مطمئنم بازی خیلی خوبی انجام می‌شود و تیم ایران برنده خواهد شد.

رقبای اصلی ایران در جام ملت‌های آسیا را چه تیم‌های می‌دانی؟
 بازی همه تیم‌ها را ندیدم اما با توجه به همان بازی‌هایی که دیدم و نتایجی که پیگیری کردم فکر می‌کنم عربستان تیم خوبی است، ژاپن هم مدعی قهرمانی خواهد بود. در کنار آنها قطر را نباید دست‌کم گرفت. قطر هم تیم خوبی بوده اما تیم ایران خیلی خوب بازی می‌کند و می‌تواند این رقبای سرسخت را کنار بزند.

پس خیلی امیدوار به قهرمانی ایران در جام ملت‌ها هستی؟
 قطعا تیم ایران می‌تواند قهرمان شود. چندین سال است تیم اول آسیا هستیم و الان وقتش رسیده قهرمانی جام ملت‌های آسیا را به دست بیاوریم.

این روزها بحث رفتن کارلوس کی‌روش هم داغ شده. در مورد این مساله هم حتما خبرهایی شنیده‌ای.
 بله، شنیدم. همیشه از این صحبت‌ها بوده، مخصوصا وقتی تیم ملی بازی دارد. از نظر من جدا نمی‌شود مگر اینکه خودش بخواهد چون در ایران کاملا مورد قبول مردم است.

فرهاد مجیدی به تازگی به استقلال برگشته و در کادرفنی قرار گرفته. این مساله را مثبت می‌دانی؟
 صددرصد. فرهاد مجیدی بعد از 2، 3 سال که به خاطر کلاس‌های مربیگری در ایران نبود، برگشته و شوک خیلی خوبی برای استقلال در نیم‌فصل دوم است. با آمدن فرهاد مجیدی، شرایط تیم بهتر می‌شود. با حضور مجیدی امیدوارم تیم که چندین سال خوب نبوده، تغییراتی کند و در نخستین سال مربیگری او در استقلال، تیم بتواند موفق باشد و مجیدی برای سال‌های بعد آماده شود و موفق‌تر باشد. من فکر می‌کنم بازگشت مجیدی مثبت است چون هواداران استقلال، او را خیلی دوست دارند. البته امیدوارم مسوولان استقلال روند تیم و عملکرد نه چندان خوب در نقل و انتقالات را پشت مجیدی پنهان نکنند و نخواهند با حضور او، هواداران را ساکت کنند. استقلال این فصل بازیکنان خیلی خوبی را از دست داد. شاید اگر آنها بودند تیم در آسیا حذف نمی‌شد. پس بهتر است زودتر فکری به حال این مساله کنند و عملکردشان را پشت مجیدی مخفی نکنند.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها