به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 19
کد خبر: ۲۶۰۸۸
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۲
تعداد نظرات: ۲ نظر

فدراسیون بسکتبال نامه جهانی را منتشر می‌کند؟

فدراسیون بسکتبال نامه جهانی را منتشر می‌کند؟

خوزستان اسپورت- صحبت‌ها درباره حضور پتروشیمی در باشگاه‌های جهان هر روز بیشتر می‌شود و آیا فدراسیون بسکتبال برای پایان دادن به این حواشی متن نامه فیبا را منتشر می‌کند؟

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از فارس، صحبت‌های زیادی این روزها در مورد اینکه فدراسیون جهانی بسکتبال تصمیم به کنار گذاشته شدن پتروشیمی از جام باشگاه‌های جهان کرده است، اما هنوز جامعه بسکتبال از این اتفاق خبرهای درستی دریافت نکرده‌اند.

فدراسیون بسکتبال و باشگاه پتروشیمی عنوان می‌کنند فیبا در نامه‌ای از کنار گذاشتن پتروشیمی از این رقابت‌ها صحبت به میان آورده است، اما موضوع دیگری مطرح می‌شود که ین اتفاق از سوی فیبا صورت نگرفته و فدراسیون جهانی به هیچ عنوان پتروشیمی را حذف نکرده بلکه با توجه به درخواست فدراسیون ایران مبنی بر تغییر زمان مسابقات باشگاه‌های جهان اعلام کرده است اجباری به حضور نماینده ایران و آسیا در این مسابقات نیست و پتروشیمی می‌تواند شرکت نکند.

شاپور یاوری، مدیرعامل باشگاه پتروشیمی هم گفته است:«هنوز علت حذف پتروشیمی از باشگاه‌های جهان را نمی‌دانیم!»

عماری، دبیر فدراسیون بسکتبال نیز این جمله را عنوان می‌کند که «فدراسیون هیچ تقصیری در حذف پتروشیمی از این رقابت‌ها نداشت و ما فقط درخواست تغییر زمان مسابقات را با توجه به پنجره ششم جام‌جهانی به فیبا اعلام کردیم»

حال برای مشخص شدن این دو موضوع پیشنهاد می‌شود که فدراسیون بسکتبال و باشگاه پتروشیمی برای تنویر افکار عمومی، متن نامه فدراسیون جهانی را عینا در سایت خود قرار داده تا به حواشی به وجود آمده پایان دهند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
بیژن
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۲۳:۲۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۵
0
0
مدیرعامل نداره این باشگاه؟ چرا تو خوزستان این همه ادم بی عرضه داریم؟ حقمونه که کارون رو بدزدن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۶
0
0
این همه حقارت و بی حرمتی و بی توجهی به ورزشمون به مردم نجیب استانمون آخه تا کی مسئول بی عرضه ، ترسو،بی کفایت داشته باشیم ؟ پیامبر رحمت می فرماید: هیچ قومی بر قوم دیگری برتری ندارد
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها