به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 19
کد خبر: ۲۶۰۶۵
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۸
تعداد نظرات: ۴ نظر

عیسی‌زاده: تکلیف منشا مشخص نشده است

عیسی‌زاده: تکلیف منشا مشخص نشده است

خوزستان اسپورت- مدیرعامل باشگاه صنعت نقت آبادان در خصوص آخرین وضعیت این تیم در تعطیلات میان فصل اظهار نظر کرد.

به گزارش خوزستان اسپورت، علی عیسی‌زاده مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان در گفت‌وگو با ایلنا در خصوص آخرین وضعیت این تیم اظهار داشت: خدا را شکر شرایط خوبی داریم و تمرینات به طور منظم در آبادان دنبال می‌شود. کادرفنی عملکرد بازیکنان را زیر نظر دارد و برنامه‌های تدوین شده را دنبال می‌کند. به دنبال برگزاری یک اردوی تدارکاتی هم هستیم و اگر بتوانیم حریفی تدارکاتی پیدا کنیم به اردو خواهیم رفت.

وی در خصوص آخرین وضعیت جذب منشا نیز گفت: ما طبق خواسته کادرفنی برای خرید این بازیکن اقدام کردیم و درخواست خود را به باشگاه پرسپولیس ارسال کردیم اما هنوز پاسخی به ما داده نشده است. شنیده‌ایم که تیم پرسپولیس هنوز تکلیفش با این بازیکن مشخص نشده به محض اینکه این اتفاق افتاد ما به دنبال جذب وی خوهیم رفت.

عیسی زاده در خصوص وضعیت اکبر ایمانی و نارضایتی وی از حضور در آبادان نیز گفت: او بازیکن باکیفیتی است که مانند او الآن و در این برهه زمانی کم پیدا می‌شود. این بازیکن باید شرایط را درک کند و بهترین عملکرد خود را در تیم ما ارائه دهد تا فصل تمام شده و در انتهای فصل تصمیم خود را بگیرد.

مدیرعامل صنعت نفت آبادان در خصوص قرارداد کرار با تیم عراقی نیز بیان کرد: این بازیکن با تیم عراقی قرارداد بسته است اما در تمرینات ما حضور دارد و تا آخر فصل در اختیار تیم خواهد بود اما باشگاه نفت آبادان هم مقرراتی دارد و طبق این مقررات با وی برخورد خواهیم کرد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۴
ناشناس
|
Netherlands
|
۱۵:۵۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۳
0
0
خاک بر سر خوزستان که تو مدیر عامل تیم لیگ برتریش باشی، "مانند او الآن و در این برهه زمانی کم پیدا می‌شود" واقعا کم پیدا می شه؟ خاک بر سر ما که تو دنبال جذب منشا و ایمانی هستی؟ خاک بر سر ما.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۳۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۴
0
0
دورغه همه تیمها تقویت شدن بازیکن گرفتن به جز صنعت چه وقت دیگه میخوایی بازیکن بگیری. بابا این ابادان ولکن برو تیم نابود کردی تیم در حال سقوطه با این وضعیت مگه بازیکن قحطیه چرا بازیکن نمیگیری
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۴
0
0
جای تاسف داره، که اینطور برای ایمانی دست و پا میزنی، ی نگاهی به پشت سرت بنداز ببین چه بازیکن های توی صنعت نفت توپ زده اند وبازی کردند عبدالرضا برزگری، قاسمپور، عزیزی، سالیا، واقف، سراج، برادران سلامات، عوده پور، تهامی، خضیراوی، بیت سیاخ، داراب پور، امید شریفی،مضللومی و......
حالا شمای تازه به دوران رسیده داری با آبروی فوتبال آبادان بازی می کنی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۴
0
0
عیسی زاده همه تیما بازیکن گرفتن تو سر مردم ابادان با منشا گرم میکنی بعد میگی بازیکن نمیاد ابادان مگه زمان کمالوند بهترینای ایران نیامدن استعفا بده
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها