به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 19
کد خبر: ۲۶۰۶۲
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۰
تعداد نظرات: ۳ نظر

فولاد به دنبال سه بازی تدارکاتی در کیش

فولاد به دنبال سه بازی تدارکاتی در کیش

خوزستان اسپورت- تیم فوتبال فولاد خوزستان در اردوی خود در جزیره کیش به دنبال برگزاری 3 بازی دوستانه است.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از فارس، فولاد خوزستان برای برگزاری یک اردوی آماده سازی راهی جزیره کیش شده و در این مدت تمرینات خود را در دو نوبت صبح و عصر برگزار کرده است. چند خبر کوتاه از اردوی فولادمردان را در ادامه مرور کنید.

* کادرفنی فولاد خوزستان به دنبال برگزاری سه بازی دوستانه است. هنوز حریفان فولاد مشخص نشده و این تیم در حال رایزنی برای انتخاب حریف است.

* سید امیر موسویان  عضو هیأت مدیره فولاد خوزستان با حفظ سمت به عنوان سرپرست این باشگاه هم فعالیت می‌کند. موسویان در شرایطی که فولاد راهی جزیره کیش شده تیم را همراهی نمی‌کند. موسویان دیروز در جلسه هیأت مدیره شرکت کرد و قرار است طی امروز و فردا به کیش سفر کند.

* بعد از قطع همکاری فولاد با عزیز فریسات و موسوی سواری هنوز اعضای جدید کادرفنی فولاد مشخص نشده‌اند. مسئولان فولاد در حال بررسی هستند و گزینه‌هایی از سوی کادرفنی در این ارتباط معرفی شده است که بعد از تائید نهایی باشگاه در این مورد تصمیم گیری می‌شود.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۳
فؤاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۳
0
0
تکلیف جذب بازیکنان خوب وآن وعده و وعیدها چه شد؟
تعطیلات نصف آن به پایان رسیده ولی دریغ ازیک خبر ازجذب بازیکن خوب وفقط آنچه می شنویم جابه جائی در کادرفنی.
آقای قطبی باتوجه به وجود انواع غرض ومرض در برخی افراد حول باشگاه وتظاهر به عشق ورزی به فولاد ،هوشیار باشید که ناخودآگاه همرنگ جماعت ساده لوح ومغرض نشوید وبراساس تفکرات وایده های خود علی الخصوص در امر جذب بازیکن پیش روید. در غیر اینصورت اعتبار شما درکف میزان هواداران بزرگ فولاد مورد سنجش قرار خواهد گرفت، زیرا آنان هوشیار هستند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۳
0
0
خوزستان اسپورت از شما میخواهیم از اردوی فولاد در کیش بیشتر خبر کسب کنید و به ما در مورد تیم اطلاع بدهید
فریدون
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۳
0
0
حداقل یه دستیار که لیگ وبازیکنان لیگ رابشناسد نگه میداشتید.... آخر قطبی که شناخت ندارد... مضافا فریسات وسواری که قرارداد داشتن. وهزینه آنها هم الزاما پرداخت میشود.. پس دلیل تغییرشان چیه.... الان چه کسی وضعیت لیگ را به قطبی مشاوره میدهد... اعضای دست...
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها