به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 16
کد خبر: ۲۶۰۵۴
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۲
تعداد نظرات: ۲ نظر

شادکام: نفت مسجدسلیمان گزینه سقوط نیست

شادکام: نفت مسجدسلیمان گزینه سقوط نیست

خوزستان اسپورت- مهاجم جدید تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان تأکید کرد که این تیم در بین گزینه‌های سقوط قرار ندارد و لیگ برتری می‌ماند.

به گزارش خوزستان اسپورت، محمد شادکام در گفت‌وگو با تسنیم در مورد دلایل جدایی‌اش از پارس جنوبی جم اظهار داشت: فکر می‌کنم تصمیم درستی گرفتم، چون اگر در پارس جنوبی می‌ماندم در نیم‌فصل دوم امکان داشت از لحاظ فوتبالی ضرر کنم. من دوست داشتم بیشتر بازی کنم به همین دلیل جدا شدم و حالا در نفت مسجدسلیمان تلاش می‌کنم تا شرایط بهتری را برای خودم رقم بزنم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا مستحق نیمکت‌نشینی در پارس جنوبی جم بوده است یا خیر، عنوان کرد: من شرایط خوبی داشتم و همیشه سعی می‌کردم خوب تمرین کنم، ولی نظر کادر فنی چیز دیگری بود. اگر بیشتر بازی می‌کردم قطعاً می‌توانستم عملکرد بهتری داشته باشم. حالا هم دوست ندارم در مورد گذشته صحبت کنم و هدفم این است که بهترین عملکرد ممکن را  در نیم‌فصل دوم داشته باشم.

مهاجم جدید نفت مسجدسلیمان در واکنش به اینکه برخی معتقدند نفت مسجدسلیمان در بین گزینه‌های سقوط قرار دارد، تصریح کرد: من این حرف را قبول ندارم. تیم ما در بین گزینه‌های سقوط نیست. نفت مسجدسلیمان پتانسیل فنی خوبی دارد و قطعاً در نیم‌فصل دوم نتایج بهتری خواهد گرفت. هدف ما این است که حتی به رده‌های بالاتر برویم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
mis
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۱۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۳
0
0
۱۰۰درصد ک نفت مسجدسلیمان جزو سقوط کندها نیست چون زیرا مهاجم زهر داری گرفته اونم کسی نیست جز محمد شادکام! کاشکی عیسی الکثیرو میگرفتین ن اینها
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۳
0
0
انشاالله با تلاش و غیرت بچهای نفت هیچ وقت سقوط نمیکنه
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها