به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 24
کد خبر: ۲۶۰۵۰
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۵

رحیمی: مدیرعامل جدید باشگاه معرفی می‌شود

رحیمی: مدیرعامل جدید باشگاه معرفی می‌شود

خوزستان اسپورت- عضو هیأت مدیره باشگاه استقلال خوزستان، گفت: به ایمان مبعلی بابت ناراحتی‌اش از وضعیت باشگاه حق می‌دهم اما از او خواستم یک مقدار صبر کند تا شرایط بهبود پیدا کند.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از فارس، محمد رحیمی در مورد اینکه ایمان مبعلی از استقلال خوزستان  اعلام کرده دیگر به استقلال خوزستان باز نمی‌گردد، گفت: او هفته قبل با ما صحبت کرد و از وضعیت بلاتکلیف تیم ناراضی بود. از مبعلی خواستیم صبر کند تا شرایط بهبود پیدا کند.در دو روز گذشته با او صحبتی نداشتم و نمی‌دانستم این تصمیم را نهایی کرده است.

وی افزود: مبعلی حق دارد. باشگاه بلاتکلیف است اما همه در حال تلاش برای حل این مشکلات هستند. البته مبعلی قصد دارد دوران بازیکنی‌اش را به پایان برساند و از فوتبال خداحافظی کند. به نظر من مبعلی عرق خاصی به این تیم دارد و عجله نخواهد کرد. بازهم تاکید می‌کنم مبعلی بابت شرایط موجود حق دارد و امیدواریم از این تصمیم منصرف شود.

رحیمی در مورد اینکه باشگاه استقلال خوزستان وضعیت نامشخصی دارد و هیچ تصمیمی در مورد آن گرفته نمی‌شود و حتی برخی می‌گویند استعفای سرپرست باشگاه صوری بوده است، گفت: خیر سرپرست باشگاه استعفا کرده است و مدیرعامل گروه ملی به دنبال انتصاب مدیرعامل جدید در باشگاه است. نمی‌خواهم بگویم وضعیت خوب یا بد است اما من هم از این شرایط راضی نیستم و بحث بلاتکلیفی وجود دارد. باید در فاصله باقی مانده تا شروع مسابقات تیم را از بلاتکلیفی خارج کنیم. منتظر هستیم طی امروز و فردا تیم به شرایط ایده‌آل بازگردد. تیم ما وضعیت خوب داشت و تیم کم کم در حال قرار گرفتن در مسیر درست بود اما این مشکلات به وجود آمد. اگر شرایط ما مشخص شود می‌توانیم در همین فاصله باقی مانده هم از فرصت‌مان استفاده کنیم و شرایط را بهبود ببخشیم.

وی در مورد اینکه چرا وضعیت سرمربی استقلال خوزستان مشخص نمی‌شود، اظهار داشت: ما وظیفه داریم از کادرفنی حمایت کنیم. با توجه به اینکه وضعیت هیأت مدیره و مدیرعامل باشگاه مشخص نبود تصمیم قطعی گرفته نشد. مبعلی درست می‌گوید ما باید هر چه زودتر تکلیف را روشن کنیم. هیأت مدیره باید تشکیل جلسه دهد و در این مورد تصمیم بگیرد. باید هر چه سریعتر نظرمان را اعلام کنیم. اگر قصد آوردن سرمربی جدید داریم یا اینکه قصد داریم از بوستانی استفاده کنیم را باید خیلی زود مشخص کنیم.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها