به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 23
کد خبر: ۲۶۰۱۷
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۶
تعداد نظرات: ۲ نظر

محرومیت تیم خوزستانی با صدور دستور موقت

محرومیت تیم خوزستانی با صدور دستور موقت

خوزستان اسپورت- کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال رأی خود را در خصوص تیم فوتسال اهورای بهبهان صادر کرد.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، دیدار تیم‌های اهورای بهبهان و محمد سیمای سوهان قم از سری رقابت‌های لیگ برتر فوتسال یازدهم دی ماه برگزار شد که از سوی تماشاگران تیم اهورا تخلفاتی حادث شده که با توجه به نوع آن که عبارت از فحاشی به داور، سایر مسئولان لیگ و ضرب و شتم داوران بوده است و همچنین با توجه به تکرار آن، کمیته انضباطی پس از بررسی اتفاقات بازی صدور قرار دستور موقت داده است.

بنابراین، به استناد ماده 100 مقررات انضباطی و تا صدور رأی مقتضی، مسابقات خانگی تیم اهورای بهبهان تا اطلاع بعدی بدون حضور تماشاگر برگزار می‌شود.

همچنین نماینده تام الاختیار باشگاه اهورای بهبهان جهت ادای پاره‌ای از توضیحات در خصوص تخلفات، روز سه‌شنبه دوم بهمن ماه باید در کمیته انضباطی حضور یابد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
Arash
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۸
0
1
این چند وقت خوب امتیاز گرفت واسه موندن تو لیگ.... شروع شد حاشیه ها
فریدون
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۸
0
1
چقدر نگران اهورا بودیم که مبادا سقوط کنه.... حالا که ۲امتیاز جلو افتاد تلاش برای حذفش دارند... بازیکنان اهورا هم قسم بشوید از دوبازی باقیمانده حتما ۳امتیازبگیرید ...گیتی پسند قهرمان شده پس بازی با شما ذخیره بازی میکنند... قرچک هم نه پلی اف میرود نه سقوط میکند... پس با۳ امتیاز گرفتن خیالمان را راحت کنید... بجنگید بمانید.... مردانه بجنگید... دوبازی مانده،.... برای فرار از سقوط....
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها