به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 16
کد خبر: ۲۶۰۰۵
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۵

بنگر: به خاطر افاضلی به تیم کارون اروند آمدم

بنگر: به خاطر افاضلی به کارون اروند آمدم

خوزستان اسپورت- خرید جدید تیم فوتبال کارون اروند گفت: باتوجه به این که در گذشته نیز با آقای افاضلی کار کرده بودم، ترجیح دادم مجددا نیز با او و این بار در تیم کارون اروند همکاری داشته باشم و سپس دوره مربیگری راهم در کنار آقای افاضلی آغاز کنم.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایسنا، محسن بنگر درخصوص پیوستن به تیم کارون اروند خرمشهر، اظهار کرد: پس از جدایی از تیم پارس جنوبی تصمیم گرفتم باتوجه به این که سال گذشته نیز شاگرد آقای افاضلی بودم به تیم کارون اروند بیایم. جو تیم را خیلی دوست دارم و علاقه‌مند بودم که در یک تیم آرام به کارم ادامه دهم و امیدوارم بتوانم به کارون اروند کمک کنم.

وی درباره جدایی از یک تیم لیگ برتری و پیوستن به تیم دسته یکی کارون اروند نیز گفت: پیشنهادهایی داشتم ولی همان طور که گفتم باتوجه به همکاری که در گذشته با آقای افاضلی داشتم، ترجیح دادم مجددا با او کار کنم و دوست دارم مابقی روزهای فوتبالی ام را نیز کنار او باشم و سپس دوره مربیگری را هم با خود آقای افاضلی آغاز کنم.

بازیکن تیم فوتبال کارون اروند خرمشهر در پاسخ به این سوال که تا چه زمانی فوتبال را ادامه خواهید داد؟ عنوان کرد: با تیم کارون اروند یک فصل و نیم قرارداد منعقد کرده‌ام و پس از آن درباره ادامه فوتبال یا خداحافظی تصمیم می‌گیرم.

وی در ارزیابی از وضعیت تیم جدیدش نیز گفت: کارون اروند تیم جوان و بسیار خوبی است. این تیم خصوصی است و کسی از آن حمایت نمی‌کند. ان‌شاءالله مسوولان خوزستان بتوانند از این باشگاه حمایت کنند. جوانان آینده داری در تیم داریم و ان‌شاءالله با حمایتی که صورت می‌گیرد و جذب چند بازیکن دیگر شرایط مان روز به روز بهتر شود. متاسفان از نظر امتیازی در جدول شرایط خوبی نداریم و باید در نیم فصل تلاش کنیم تا تیم جزو پنح شش تیم بالای جدول قرار بگیرد تا برای فصل آینده تصمیم خیلی خوبی گرفته شود.

بنگر در پایان درمورد حضور تیم ملی در جام ملت های آسیا نیز عنوان کرد: تیم ملی خوبی داریم و اکنون جوانان تیم باتجربه شده‌اند و و در لیگ های اروپایی بازی می‌کنند. من به قهرمانی تیم ملی بسیار امیدوارم و طرفدار تیم ملی هستم و برای آن نیز دعا می‌کنیم. من ایران را شانس اول قهرمانی می‌دانم.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها