به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 24
کد خبر: ۲۵۹۹۵
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۶

زبیدی: سپاهان شانس اول قهرمانی لیگ است

زبیدی: سپاهان شانس اول قهرمانی لیگ است

خوزستان اسپورت- مهاجم تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: کار کردن با افشین قطبی راحت است و این مربی چیز پیچیده‌ای از بازیکنان نمی‌خواهد.

به گزارش خوزستان اسپورت، مهدی زبیدی در گفت‌وگو با تسنیم شرایط تیم فولاد خوزستان را مطلوب خواند و گفت: ما تمرینات منظمی را در دو نوبت صبح و عصر زیر نظر کادر فنی پشت سر می‌گذاریم و خوشبختانه شرایط روحی و روانی بازیکنان و همچنین شرایط فنی تیم خیلی خوب است. یک بازیکن جدید هم به تیم اضافه شده است و شاید کادر فنی باز هم درصدد تقویت تیم باشد. خدا را شکر که بعد از آمدن قطبی شرایط تیم تغییر کرد و امیدوارم در نیم‌فصل دوم نتایج خوبی بگیریم.

ی با اشاره به تأثیر حضور قطبی در فولاد و کار کردن با این مربی تأکید کرد: قطبی خیلی زود تأثیر مثبتی روی تیم فولاد گذاشت و کار کردن با این مربی سخت نیست. این مربی چیز پیچیده‌ای از بازیکنان نمی‌خواهد و تأکید قطبی روی انجام فوتبال ساده است. ما امیدواریم که در نیم‌فصل دوم نتایج خوبی بگیریم. هر باشگاهی امکانات باشگاه فولاد را ندارد و ما با این پتانسیل باید جایگاه خوبی در جدول داشته باشیم.

مهاجم تیم فوتبال فولاد خوزستان در پاسخ به این پرسش که امسال کدام تیم قهرمان خواهد شد، تصریح کرد: فعلاً چیزی قابل پیش‌بینی نیست و چند تیم مدعی هستند. واقعاً پیش‌بینی سخت است و شاید هم فولاد قهرمان شود، ولی به نظر من سپاهان شانس اول قهرمانی است.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها