به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 25
کد خبر: ۲۵۹۹۲
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۹
تعداد نظرات: ۲ نظر

جلسه ایمانی با سرجیو کارساز می‌شود؟

جلسه ایمانی با سرجیو کارساز می‌شود؟

خوزستان اسپورت- اکبر ایمانی، هافبک تیم فوتبال صنعت نفت آبادان قرار است در مورد تمایلش برای جدایی از این تیم با پائولو سرجیو مذاکره کند.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از تسنیم، اکبر ایمانی هافبک تیم فوتبال صنعت نفت آبادان از چند هفته پیش اعلام کرد که به دلیل برخی مشکلات شخصی نمی‌تواند در این تیم بماند. این در حالی است که نفتی‌ها حاضر نیستند رضایت‌نامه این بازیکن را صادر کنند. آنها به ایمانی گفته‌اند که باید تیم موردنظرش را انتخاب کند تا یک بازیکن از باشگاهی که ایمانی را می‌خواهد، جذب کنند. راه حل دیگر هم این است که ایمانی مبلغ سنگینی را برای گرفتن رضایت‌نامه به نفتی‌ها بپردازد.

اکبر ایمانی که در تمرینات صنعت نفت غایب بوده است، سرانجام به آبادان برگشت. این بازیکن قرار است با پائولو سرجیو درباره جدایی صحبت کند تا شاید در نهایت به هدفش برسد. حالا باید منتظر ماند و دید که جلسه با سرجیو کارساز خواهد شد یا اینکه اتفاقات دیگری رخ خواهد داد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
یه خوزستانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۷
0
0
مگه کی هستی ایمانی که تاقچه بالا میذاری؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۸
0
0
بخانم محترم ولی تازه بدوران رسیده ات بفرما این آبادانی که امروز افتخار شهروندی موقتش را داری روزگاری پدران و پدربزرگانت شما و امثال شماها آرزوی شهروندشدنش را داشتن این آبادان معروف به پاریس آسیا بود بله اون زمانی که همین دی و امارات و ترکیه و ..... عقب مانده و دهکوره هایی بیش نبودن . این همون آبادانیه که در سال 57 با بیش از 500 هزار نفر جمعیت بعد از تهران بزرگترین شهر و کلانترین شهر ایران بود و اینجا آبادانه که با مقاومت جوانانش در برابر صدامیان آرزوی ورود ارتش عراق را به دل صدام نشوندن . آره جونم اینجا آبادانه شهر عشق و معرفت و شرافت و گذشت و فداکاری و مهر و محبت و پر از استعدادهای هنری و فرهنگی و ورزشی و صنعتی و .... پس خدا را شاکر باش که فرصتی یافتی تا در این شهرباشی .
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها