به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 28
کد خبر: ۲۵۹۹۱
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۳

سامری: برنامه‌ای برای جذب بازیکن خارجی نداریم

سامری: برنامه‌ای برای جذب بازیکن خارجی نداریم

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان گفت: امسال باید باتوجه به شرایط بودجه‌ای مان بازیکن جذب کنیم و متاسفانه در حال حاضر هیچ برنامه‌ای برای جذب بسکتبالیست خارجی نداریم.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایسنا، حماد سامری درخصوص شکست تیمش در داربی بسکتبال خوزستان برابر پتروشمی بندرامام، اظهار کرد: این دیدار دو نیمه متفاوت داشت؛ ما بازی را خوب شروع نکردیم و در کوارتر نخست خیلی بد و ناامیدکننده وارد زمین شدیم که قطعا ایراد این موضوع با ما است و باید بازیکنان مان را برای شروع مسابقه بهتر آماده می‌کردیم.

وی ادامه داد: روند تیم ما از کوارتر دوم خیلی بهتر شد و با حریف رقابت پایاپایی داشتیم.  در کوارتر چهارم نیز بازی خیلی نزدیک شد و اختلاف امتیازی مان با پتروشیمی به عدد سه رسید اما به دلیل آن اختلافی که در کوارتر اول ایجاد شده بود، کار برای پیروزی خیلی دشوار شد و در نهایت شکست خوردیم.

سرمربی تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان درخصوص شکست هفته قبل تیمش برابر شیمیدر تهران و این که به نظر می‌رسد در این مسابقه بازیکنانش از نظر بدنی کم آورده بودندنیز گفت: خیلی نمی‌خواهم به بازی قبل بپردازم ولی تعداد بازیکنان ما کمتر است و به همین دلیل فشار بیشتری به بازیکنان وارد می‌شود وگرنه بازیکنان ما از نظر بدنی در شرایط ایده آلی هستند.

وی با بیان این که جذب بازیکن خارجی می‌تواند خیلی به ما کمک کند، ادامه داد: امسال باید باتوجه به شرایط بودجه‌ای مان بازیکن جذب کنیم و متاسفانه در حال حاضر هیچ برنامه‌ای برای جذب بسکتبالیست خارجی نداریم و همین کمی کار را سخت می‌کند. در دو بازی حساس اخیر که متحمل شکست شدیم اگر کمی تمرکزمان بیشتر بود، می‌توانستیم برنده هم باشیم.

سامری در پاسخ به این سوال که آیا دو شکست متوالی شما درخصوص آینده تیم نگران نمی‌کند؟ گفت: وقتی باید نگران شد که تمام تلاش مان را به کار نگیریم ولی ما تمام تلاش ما را می‌کنیم و تیم‌مان روند خوبی دارد. رو به روی مدعیان شکست خوردیم و در هر دو بازی نیز نمایش قابل قبولی داشتیم. پیشرفت تیم جای نگرانی برای ما باقی نمی‌گذارد و کارمان را انجام می‌دهیم.

وی درباره انجام یک بازی در هفته برخلاف دوره های قبلی لیگ برتر، عنوان کرد: اگر بخواهم درمورد تیم خودم صحبت کنم، برای ما انجام یک بازی در هفته مناسب‌تر است زیرا بهتر می‌توانیم ریکاوری کنیم ولی اگر در مجموع بخواهیم درخصوص بسکتبال صحبت کنیم، فکر می‌کنم هفته‌ای دو بازی مناسب‌تر است.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها