به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 18
کد خبر: ۲۵۹۸۰
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۰

نامجومطلق: پایان فصل در رده خوبی قرار می‌گیریم

نامجومطلق: پایان فصل در رده خوبی قرار می‌گیریم

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال شهردای ماهشهر گفت: با توجه به سمتی که در تیم شهرداری ماهشهر دارم، امکان حضور در کمیته فنی باشگاه استقلال را ندارم.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از میزان، مجید نامجومطلق درباره انتخابش به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال شهرداری ماهشهر اظهار داشت: طی صحبت‌هایی که داشتیم، تا پایان فصل هدایت شهرداری را برعهده گرفتم. امیدوارم با جذب سه، چهار بازیکن تیم را تقویت کرده و در پایان فصل در رده خوبی قرار بگیریم.

وی در مورد بحث ادامه حضورش در کمیته فنی استقلال تصریح کرد: با توجه به اینکه در شهرداری سرمربی هستم، دیگر امکان حضور در کمیته فنی را ندارم.

بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال ایران درباره وضعیت تیم ملی فوتبال در آستانه حضور در جام ملت‌های آسیا گفت: تیم ملی از پتانسیل خوبی برای قهرمانی برخوردار است. علاوه بر امکانات، بیشتر بازیکنان لژیونر هستند و برخی نیز تعداد بازی ملی زیادی دارند.

نامجومطلق خاطرنشان کرد: تیم ملی به تازگی از جام جهانی برگشته و تجربه بزرگی دارد. بسیاری از بازیکنان تجربه دو بار حضور در جام جهانی را دارند و می‌توانند در جام ملت‌ها نتایج خوبی بگیرند.

وی با اشاره به اظهارات کی‌روش مبنی بر اینکه حضور در نیمه نهایی رویای مردم ایران است، گفت: در گذشته و در شرایطی که امکانات نبود، به جمع چهار تیم رسیدیم و در رده سوم قرار گرفتیم. خودم در جام ملت‌های 1988 حضور داشتم، تیمی که امکانات خوبی نداشت اما سوم شد. به نظرم کی‌روش با این صحبت‌ها می‌خواهد توقعات را کم کند اما چیزی که ما می‌بینیم این است که تیم ملی می‌تواند با بضاعتی که دارد، قهرمان شود.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها