به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 19
کد خبر: ۲۵۹۵۹
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۵
تعداد نظرات: ۱ نظر

بوستانی: هدفم کمک به استقلال‌ خوزستان است

بوستانی: هدفم کمک به استقلال‌ خوزستان است

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: مسئولان باشگاه به من گفته‌اند که کارم را ادامه دهم، اما هنوز اتفاق جدیدی رخ نداده است.

به گزارش خوزستان اسپورت، کریم بوستانی در گفت‌وگو با تسنیم درباره آخرین وضعیت استقلال خوزستان و اینکه آیا قرار است همچنان به عنوان سرمربی فعالیتش را در این تیم ادامه دهد، گفت: فعلاً که تمرینات تعطیل است، اما از روز شنبه کارمان را شروع خواهیم کرد. باشگاه هم به من گفته است که کارم را ادامه دهم و در این صورت باید افرادی به کادر فنی اضافه شوند، چون به تنهایی نمی‌توان کار را جلو برد. در این مدت هم ایمان مبعلی به ما کمک کرد و زحمات زیادی کشید.

وی در پاسخ به این پرسش که اگر مسئولان باشگاه استقلال خوزستان سرمربی جدید بیاورند، آیا امکان دارد که در این تیم بماند، تصریح کرد: فعلاً که چنین اتفاقی نیفتاده است و بعد از جلسه هیئت مدیره همه چیز مشخص خواهد شد. اگر هم مربی جدید بیاید باید دید که چه کسی انتخاب می‌شود. در ضمن هر مربی حاضر نمی‌شود با این شرایط سخت به استقلال خوزستان بیاید. هدف من کمک به استقلال‌ خوزستان است و در این شرایط سخت فقط به عشق هواداران این تیم کار می‌کنم.

سرمربی موقت تیم فوتبال استقلال خوزستان همچنین اظهار داشت: برخی مربیان که کارنامه و سابقه مربیگری خاصی ندارند، دوست دارند به اینجا بیایند و برای خودشان کارنامه درست کنند. اگر هم تیم نتیجه نگرفت می‌خواهند هزار بهانه بیاورند.

خبرهای مرتبط
پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
فرخزاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۲
0
0
سقوط قطعیه،اندکی صبر،
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها