به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 28
کد خبر: ۲۵۹۲۳
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
از داخل باشگاه حاشیه‌سازی می‌کنند

حمدی‌نژاد: بازیکنان نمی‌توانند از تیم جدا شوند

حمدی‌نژاد: بازیکنان نمی‌توانند از تیم جدا شوند

خوزستان اسپورت- مدافع تیم فوتبال استقلال خوزستان، گفت: بازیکنان با باشگاه قرارداد دارند و بعید است بتوانند در این شرایط از تیم جدا شوند.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از فارس،‌ استقلال خوزستان در نیم فصل او با همه مشکلاتی که وجود داشت توانست 12 امتیاز کسب کند اما در نهایت با کسر 6 امتیاز به دلیل عدم پرداخت طلب بازیکن خارجی این تیم در قعر جدول قرار گرفت.

وحید حمدی‌نژاد مدافع چپ آبی‌پوشان در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در مورد وضعیت استقلال خوزستان صبحت‌های زیر را انجام داد.

شرایط استقلال خوزستان در نیم فصل اول چطور بود؟
تیم ما در نیم فصل اول از لحاظ فنی عملکرد خوبی داشت. باید به بازیکنان تیم توجه ویژه‌ای شود. در دو بازی پایانی نیم فصل عالی کار کردیم. در خیلی از مسابقات حق‌مان باخت یا تساوی نبود. خدا را شکر با این همه حواشی که اطراف تیم بود در نهایت به یک آرامش نسبی رسیدیم تا در ادامه کار بتوانیم عملکرد بهتری داشته باشیم.

کسر 6 امتیاز آب سردی بر پیکر استقلال خوزستان بود. آیا کار این تیم را باید در لیگ تمام شده دانست؟
کارمان تمام شده نیست. کارشناسان،‌اصحاب رسانه، مربیان و بازیکنان بارها گفتند استقلال خوزستان تیم بسیار خوبی است و اینطور نیست که کار این تیم با چند باخت تمام شده است. این طرز فکر را نداریم. بازیکنان ما در تمرینات زحمت زیادی می‌کشند، تیم بسیار همدل و یکپارچه شده است. بازیکنان برای خودشان و آبرویشان تلاش زیادی می‌کنند. همه تیم‌ها حاشیه دارند اما تیم ما با توجه به شرایطی که داشت توانست به خوبی این مسائل را مدیریت کند. کادرفنی به خوبی مشکلات را مدیریت کرد. خوب نیست این حرف را بزنم اما مصدومیت ایمان مبعلی هم سبب خیر شد که او بتواند بیشتر روی همدلی تیم کار کند.

بعد از کسر 6 امتیاز با توجه به عدم پرداخت پول بازیکن برزیلی نگرانی از جریمه بعدی بابت سقوط به رده پائین‌تر وجود دارد. صفرعلی جمال‌پور عضو هیأت مدیره استقلال خوزستان هم به این خطر اشاره کرده بود.
جمال پور در هیأت مدیره باشگاه ما نیست. محمد اسدمسجدی رئیس هیأت مدیره و سرپرست باشگاه مصاحبه‌ای کرد و گفت عده‌ای از افراد که در داخل باشگاه هم حضور دارند در حال حاشیه سازی برای تیم هستند. فکر نکنم فیفا در یک سال دو حکم بدهد. به هر حال آنها هم زمان و فرجه‌ای را در نظر می‌گیرند تا یک تیم به تعهداتش عمل کند. اینطور نیست که یک مرتبه دو حکم سنگین بدهند. چیزی که ما تا به الان دیدیم این بوده است.

بعد از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات بحث عدم جدایی بازیکنان استقلال خوزستان خیلی جدی مطرح شده است. شما چه صحبتی با بازیکنانی که در تیمتان پیشنهاد دارند دارید؟ آیا باید در استقلال خوزستان بمانند  یا اینکه به آینده ورزشی خود نگاه کنند.
اصول حرفه‌ای در این مورد خیلی شفاف و مشخص است. بازیکنی که قرارداد دارد به راحتی نمی‌تواند از تیم جدا شود.باشگاه هم به تعهدات خود در قبال بازیکنان عمل کرده است. چند بازیکن از جمله خود من دریافتی کمتری داشتند که طبق صحبت‌های صورت گرفته قرار است طی یکی دو روز آینده باشگاه به ما پرداختی داشته باشد. بازیکن نمی‌تواند به راحتی قرارداش را فسخ کند برود. باید حتما با باشگاه مکاتبه شود و باشگاه رضایت خود را اعلام کند. بعید است در این شرایط کسی از جمع ما جدا شود.

چه ارزیابی از نیم فصل دوم داری؟
من تجربه حضور در تیم‌های پولدار و بی‌پول را دارم. در تیم نفت با همین مشکلات بازی می‌کردم. واقعا دل هر طرفدار فوتبال از اتفاقی که برای نفت افتاد می‌سوزد. تیمی که استعدادها و فوتبالیست‌های زیاد به فوتبال ایران معرفی کرد به راحتی سقوط کرد، با شرایطی که از تیم می‌بینم تیم ما قافیه را وا نخواهد داد. شاید روند رو به جلو ما با توجه به تعطیلات کند شود اما بازیکنان هم قسم شدند که تیم را از این بحران خارج کنند. با 2 پیروزی می‌توانیم خودمان را به سایر رقیبان برسانیم.

و صحبت پایانی.
از مدیران باشگاه درخواست می‌کنم اگر واقعا دوست دارند استقلال خوزستان در لیگ بماند باید یک مقدار جدی‌تر کارشان را دنبال کنند و در کنار تیم حضور یابند. آنها باید مثل یک صاحبکار کنار کارمندان باشند. باید حضور آنها را احساس کنیم و این مسئله باعث دلگرمی بازیکنان خواهد شد. در این شرایط می‌توانیم بهتر کار کنیم و باعث حفظ سهمیه تیم شویم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۰
0
0
ماشالا وحید خان دمت گرم با غیرت
ناشناس
|
Papua New Guinea
|
۱۱:۱۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۱
0
0
وحیدی حمدی نژاد بازیکنی که در هر تیمی بوده بدون حاشیه و با تعصب خاص در زمین برای تیمش بازی می کند..
خدایش پولی که از فوتبال گیرت حلالت باشه...
ای همه مثل تو قانع بودند
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها