به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 29
کد خبر: ۲۵۹۱۳
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۹
تعداد نظرات: ۳ نظر
مبعلی و بوستانی تا پایان فصل در کادر فنی هستند

رحیمی: استقلال خوزستان در لیگ برتر می‌ماند

رحیمی: استقلال خوزستان در لیگ برتر می‌ماند

خوزستان اسپورت- عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال خوزستان گفت: مبعلی و بوستانی قطعاً تا پایان فصل در کادر فنی ما به فعالیت خود ادامه خواهند داد

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از تسنیم، محمد رحیمی درباره وضعیت تیم فوتبال استقلال خوزستان، اظهار داشت: خدا را شکر در طول هفته گذشته توانستیم بخشی از مطالبات بازیکنان را پرداخت کنیم و پرداختی‌مان را به 50 درصد برسانیم.

وی در مورد آخرین وضعیت انتخاب سرمربی جدید تیم استقلال خوزستان، تصریح کرد: ان‌شاءالله اوایل هفته آینده جلسه‌ای را با مدیر کارخانه گروه ملی خواهیم داشت تا در این زمینه تصمیم‌گیری کنیم. ان‌شاءالله اگر منابع مالی تامین شود، نسبت به انتخاب سرمربی هم اقدام خواهیم کرد. البته  مبعلی و بوستانی قطعاً تا پایان فصل در کادر فنی ما به فعالیت خود ادامه خواهند داد.

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال خوزستان در پاسخ به این سوال که «چرا این باشگاه همچنان نتوانسته بدهی سافونی را پرداخت کند؟»، گفت: هنوز بودجه لازم به باشگاه استقلال خوزستان تزریق نشده است. اولویت اصلی ما پرداخت مطالبات بازیکنان کنونی بود. البته پرداخت بدهی سافونی هم جزو اولویت‌ها است اما می‌خواستیم پرداختی بازیکنان را به ۵۰ درصد برسانیم. الان بحث اسپانسر هم مطرح شده که ما از مدیرعامل اسپانسر جدید باشگاه درخواست می‌کنیم ترتیبی اتخاذ کند تا پول زودتر به باشگاه استقلال خوزستان برسد.

رحیمی ادامه داد: ما در بین همه باشگاه‎های لیگ برتری استان خوزستان ضعیف‌ترین تیم از نظر مالی هستیم اما من مطمئنم که استقلال خوزستان در لیگ برتر می‎ماند. الان شوک خوبی به تیم وارد شده و با این روند مطمئناً تیم در لیگ برتر می‎ماند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۳
ابی
|
France
|
۲۳:۳۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۹
0
0
انشالله در لیگ برتر می مونه
بیرگانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۰
0
0
منظورش از شوک خوبی چیه؟؟!!!!!! باید پول ساکونی رو بدن وگرنه خودبخود به لیگ پایینتر سقوط میکنن، 6 امتیاز که دیگه قطعی کسر شد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۰
0
0
این مدیر هم انگار کلا تعطیله،چی داره واسه خودش میگه چند وقته دیگه تیمش به دسته دو سقوط میکنه،آقا هنوز میگه معلوم نیس کی پول میاد تو باشگاه،کجای کاری آقای بیسواد
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها