به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 19
کد خبر: ۲۵۹۰۰
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۷
تعداد نظرات: ۵ نظر

درگیری و جنجال در لیگ برتر بسکتبال بانوان

درگیری و جنجال در لیگ برتر بسکتبال بانوان

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم بسکتبال بانوان پالایش نفت آبادان گفت: تیم هیرو انتظار بازی برابری را از تیم آبادان نداشت به همین دلیل مربی تیم هیرو از دقیقه 10 بازی فضای مسابقه را به حاشیه کشاند.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از تسنیم، دیدار دو تیم هیرو و پالایش نفت آبادان در هفته هشتم سوپر لیگ بسکتبال بانوان در حالی به میزبانی آبادان برگزار شد که این بازی با درگیری‌ها و حواشی زیادی برخوردار بود، به طوری که فحاشی و زد و خورد نیز در زمین بازی رخ داد.

زهرا مرتضی‌زاده سرمربی تیم بسکتبال بانوان پالایش نفت آبادان در این باره اظهار داشت: بازی دو تیم پالایش نفت و هیرو بسیار حساس بود. برای هر دو تیم نتیجه این بازی مهم به شمار می‌رفت. برهمین اساس بازی پایاپایی هر دو تیم داشتند. متاسفانه از 10 دقیقه دوم بازی مربی تیم هیرو روی داروی فشار می‌آورد.

وی افزود: مربی هیرو مدام به کوبل داوری و میز داوری حرف‌هایی را می‌زد که آرامش لازم برای بازی را از بین می‌برد. در تمام این مدت تلاش کردیم که بازیکنان آبادان را از حواشی دور کنیم و وارد فضای حاشیه‌ای نشویم اما مربی هیرو این فضا را از بین می‌برد، مربی هیرو به داوران و آمار گیران زمین بی‌احترامی می‌کرد.

سرمربی تیم بسکتبال بانوان پالایش نفت ادامه داد: بازیکنانم بدور از حواشی و شرایط متشنج بازی خود را انجام دادند و از بازی آنها راضی بودم. در پایان بازی بازیکنان آبادان به اشتباه فکر کردند که بی احترامی مربی هیرو به تیم آبادان است و به کادرفنی آبادان فحاشی می‌کنند. دراین شرایط سریع تلاش کردیم بازیکنان را وارد رختکن کنیم. این در حالی بود که تیم هیرو بازیکنان خود را وارد رختکن نکرد و درگیری‌ها بیشتر شد و فحاشی و بی احترامی‌ها پس از پایان بازی نیز ادامه داشت.

مرتضی‌زاده یادآورشد: واقعا دور از شان ورزش بانوان است که با چنین صحنه‌هایی مواجه شود. متاسفانه اتفاق بسیار تلخی را تجربه کردیم. واقعا در شان مربی پیشکسوت و رشته بسکتبال نیست که چنین فضایی را ببیند. ما فیلم مسابقه و تمامی حواشی به وجود آمده را برای فدراسیون ارسال خواهیم کرد. امیدوارم فدراسیون دراین خصوص قاطعانه و منطقی برخورد کند.

وی گفت: شرایطی که مربی هیرو در زمین به وجود آورد باعث شد تا تیم آبادان غیر فنی بازی را با نتیجه بسیار نزدیک واگذار کند. آنها چون در بازی رفت ما را با اختلاف 20 امتیاز شکست داده بودند انتظار چنین عملکرد و بازی پایاپایی را نداشتند به همین دلیل از 10 دقیقه دوم فضا را به حاشیه کشاندند.

سرمربی آبادان عنوان کرد: (فائزه شهریاری) بازیکن خوب و تاثیر گذار تیم آبادان را به دلیل خطای غیر ورزشی اخراج کردند. این در حالی بود که به نظر داورانی که بعد از بازی فیلم مسابقه را مشاهده کردند خطای بازیکن ما غیر ورزشی ودر حد اخراج نبود. مربی هیرو پس از اخراج بازیکن آبادان مدام به داوران می‌گفت که بازیکن آبادان باید به رختکن برود. او فضای مسابقه را از آرامش خارج کرد.

مرتضی‌زاده تصریح کرد: برایم بسیار ناراحت کننده بود که مربی پیشکسوت و با تجربه ای رفتاری به این شکل در زمین داشته باشد. این اتفاقات و درگیری‌ها در شان تیم سوپر لیگی نبود.

وی گفت: در کنا رفتارهای تیم هیرو و درگیری که به وجود آورند آنچه برای ما غیر قابل باور است مطلبی بود که تیم هیرو در صفحه شخصی خودشان نوشته بودند. آنها نوشتند:« تیم آبادان میزبانی نامتعارف و نامناسب داشتند» واقعا برای ما جای سوال است معنی کلمه نامتعارف چیست؟ تیم آبادان از سالن استاندارد و رختکن عالی تا زمین برای تمرین را برای تیم هیرو فراهم کرده بود. این در حالی بود که ما زمانی که میهمان تیم هیرو بودیم یک روز مانده به مسابقه زمین بازی را تغییر دادند. رختکن نامناسب و سرد به ما داند. زمین آبادان کاملا مناسب است. حلقه‌های بازی نیز استاندارد است. از تیم هیرو می‌خواهم معنی کلمه نامتعارف را برای ما معنی کند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۵
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۸
0
0
تبریک به مدیریت تیم پالایش پارو اول فصل نصف تیم ها رو حذف کرد پنچ شنبه حق دو تا تیمامون خوردن بعد شما سکوت کردی واقعا من نمیدونم این پارو برا چی گذاشتن هر جا بوده ناموفق بوده الان مدیره میره کلاس مربیگری واقعا مسخرس
فریدون
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۸
0
0
عزیزم برای آن فلان شده ها خوزستان یعنی نامتعارف.... فرهنگ لغت دهخدا... نه... تهرانخدا ... غافل ازاینکه خوزستان کشور را میچرخاند ولی خود بی چرخ است... تابه امروز...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۸
0
0
شما هم باید همون بلارو سرشون می اوردین تا وقتی تلافی نکنید اونا فکر می کنن قدرت دارن هرکاری بکنن و جوابی نبینن
نسیم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۸
0
0
حیف که پخش تلویزیونی نداره ولا نگاه میکردیم پس فقط خانم ها درگیری ورزشی آقایون را میبینن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۸
0
0
دقیقا همان کاری که مربی تیم شیمیدور کرد یعنی هر وقت بازی بسود ما پیش میرفت با پر رویی و اعتراض بازی را خراب میکرد ومتاسفانه نه مربی ونه مسئولین هیچ کاری نکردن ما کی می خوایم بدونیم این کارا جزیی از رفتار حرفه ای است که ما بلد نیستیم عیب نداره به امید بردهای بعدی
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها